آسوشیتدپرس: ملک سلمان رژیم را زیر ضرب برد و این تندترین موضعگیری بود

آسوشیتدپرس- ملک سلمان رژیم ایران در رابطه با حملات اخیر علیه عربستان زیر ضرب برد و این تندترین موضعگیری بود


خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد : ملک سلمان رژیم ایران را در رابطه با حملات اخیر علیه عربستان زیر ضرب برد و گفت جهان بایستی با منابعی که تروریزم را تامین مالی می کند بجنگند.

وی این حوادث را در سخنرانی که با حضور رهبران کشورهای اسلامی تشکیل شده بود، اقداماتی تروریستی خواند که تجارت نفت و انرژی را در جهان تهدید می کنند.

این تندترین کلماتی بود که این کشور طی هفته های اخیر علیه رژیم ایران به کار برده است.

آسوشیتدپرس نوشت: تلاش عربستان برای گردهم آوردن رهبران در مکه منعکس کننده خواست این کشور بود تا یک موضع متحد اسلامی و عربی برای منزوی ساختن رژیم ایران را در سطح بین المللی به نمایش بگذارد.

ملک سلمان، فراخوانی به جامعه جهانی فرستاد که همه ابزارها را برای مقابله با رژیم ایران به کار ببرند و تصریح کرد که این کشور همچنان متعهد به صلح است.

آسوشیتدپرس اضافه کرد: سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز پنجشنبه گفت، اتحاد کشورهای عربی و کشورهای حوزه خلیج فارس برای مقابله با تروریسم و دخالتهای منطقه یی رژیم ایران تعیین کننده است.

آسوشیتدپرس ۱۱/۳/۹۸

آخوند روحانی به رغم دعوت نشدن به کنفرانس اسلامی، برای خالی نبودن عریضه و جلوگیری از آبروریزی بیشتر، پیامی به اجلاس فرستاد و یک نماینده از رژیم در آن شرکت کرد .

دبیرکل سازمان همکاری اسلامی : سازمان همکاری اسلامی هر نوع ارتباط اسلام با تروریزم را مردود دانست و برای اقدام علیه منابع مالی تروریزم فراخوان دادند

سخنرانی ملک سلمان: در همین ماه مبارک رمضان، کشتی های تجاری در آبهای امارات و دو ایستگاه پمپاژ نفت در عربستان توسط شبه نظامیان تروریست مورد حمایت رژیم ایران مورد حمله قرار گرفت

مطالب مرتبط:

تاکید ملک سلمان و دونالد ترامپ بر ضرورت مقابله با خطر رژیم ایران بر ثبات منطقه

ملک سلمان: حمله به کشتیها و ایستگاه پمپاژ نفت تأثیرات جدی در صلح منطقه است
لطفا به اشتراک بگذارید: