وضعیت بحرانی هموطنان سیل‌زده – ریتوییت

گزیده ای از توئیت های کاربران فضای مجازی – وضعیت بحرانی هموطنان سیل‌زده

نگاهی به نظرات و توئیت های کاربران فضای مجازیوضعیت بحرانی هموطنان سیل‌زده – ری‌توئیت

گرمای شدید هوا، بحران آب، امکانات پایین و همه این ها رو به بی خانمانی اضافه کنید. این وضعیت هموطنان سیل زده مون هست به خصوص در استان خوزستان. یک طرف این درد و رنج و یک طرف بی عملی حکومت دزدان وغارتگران. کاربران توییتر از دردهای مردم سیل زده گفتن: و تو چه میدانی زندگی در دمای ۵۰ درجه در چادر بدون امکانات چیست ؟؟

#معمولان ۷۵ روز بعد از #سیل انقد آفتاب سوزندست که نمیشه تو هوای ازاد چادر زد، انقدر گرمه نمیشه تو خود چادر موند. گذر از روزهای پسا #سیل درنبودوسایل سرمایشی بیش از۷۰روزازسیل ویرانگرلرستان میگذردومردم سیلزده ایکه روزه داری درگرمای۴۰درجه بدون امکانات سرمایشی راسپری کردند،باورودموج جدیدگرمای تابستان چشم انتظارکمک خیران برااهدای وسایل سرمایشی ازقبیل #کولر هستند.

بعضی کاربرها به وعده های عمل نشده بانکها و سنگ اندازی اونها اشاره کرده ان: در حالی که بوروکراسی بانکها مردم سیل زده خوزستان را برای دریافت تسهیلات سرگردان کرده است ، نمایندگان استان در حال لابی گری و تبلیغات انتخابات هستند !هر چند از ابتدا هم پای کار نبودند !آقایان #سیل_خوزستان همچنان تلفات میدهد !

تسهیلات بانکی


آقای رئیس جمهور؛ آقای رئیس مجلس ؛ آقای رئیس دستگاه قضاء ؛ به داد مردم بی خانمان خوزستان برسید ! بانک ها به سیل زده ها میگویند : مثل بقیه مردم در صف بایستید تا بتوانید از تسهیلات بانکی استفاده کنید و معلوم نیست این پول چه زمانی بدست شما برسد ! آیا این انصاف است ؟وضعیت بحرانی هموطنان سیل‌زده – ری‌توئیت

#سیل_خوزستان هنوز تمام نشده وقتی مردم روستاها در گرمای بالای ۵۰ درجه مکان ندارند و بانکهای عامل جهت پرداخت خسارت به سیل زدگان امروز و فردا می کنند. کاربری که معلم هم هست به خسارتهای که درزمینه مدارس ایجاد شده اشاره کرده و نوشته: برخی #مدارس شهرستان در #سیل امسال آسیب دیدند. حدود #دومیلیارد. خبرها حاکی از عدم تحقق #بوجه برای جبران خسارتها است. #مهر امسال مدارس با #کمبودهای بیشتری بازگشایی میشوند.

و واقعیت تلخ بی تفاوتی حکومت و سرکوب موجود هست: سیل‌زدگان، رها شده در #سیل خیانت حکومت سیلی که از آغاز سال ۹۸جریان گرفت وحداقل به سه استان کشور صدمات جدی و جبران‌ناپذیری زد اکنون، مردم را درمیانه سیلی ازخیانت‌ها، چپاول‌ها و نامردمی‌های حکومت آخوندها و پاسداران رذل باقی گذاشته که حتی از یک لقمه نان خالی سیل‌زدگان نیز نمی‌گذرند.

جهت یادآوری... نیروهای #حشد_الشعبی و #النجبا و #فاطمیون و بقیه تروریست‌های اسلامی که به بهانه کمک به سیل‌زدگان آمده بودند،با بودجه ایران مشغول مفت خوردن در کمپهای نظامی هستند و منتظرند تا رژیم قلاده‌شان را باز کند تا به همان مردم بی دفاع و معترض حمله کنند.

دشمن اصلی


خیلی از کاربران هم در توییتهای خودشون به این حقیقت اشاره کردن که دشمن اصلی مردم ایران رژیم ولایت فقیه هست: مردم ایران در طی این ۴۰ سال حکومت شهنگان بر ایران اسیر فقط و فقط یک دشمن داشته و دارند و آن هم حکومت ملاهای فاشیت است.وضعیت بحرانی هموطنان سیل‌زده – ری‌توئیت

کم کم دوست از دشمن تشخیص داده میشه! با عده ای از برانداز ها به سوی هدف پیش خواهیم رفت... مهم نیست که آنروز را ببینم یانه... مهم این است که کودکان فردا در دنیای کودکانه شان عکس دیکتاتور ها و خونخواران تاریخ را در کتب درسی اول دبستان نخواهند دید..

خامنه ای مسئول تمام مشکلات مملکت است، قبل از خامنه ای خمینی بود و در کل بخواهیم حساب کنیم جمهوری اسلامی یک سرطان است که ایران را نابود کرده است. تا جمهوری ننگین اسلامی است ایران همین است و باید از آن عبور کنیم‌. تمام...‌
بله در این توییتها میشه تکرار شعار مردمی که در خیابون میگفتن دشمن ما همینجاست رو شنید. مردمی که عزم جزم کردن وطن رو از حکومت اشغالگر پس بگیرن.

مطالب مرتبط

آلترناتیو دمکراتیک در فضای مجازی – ریتوییت

«سیل فراموش شده!»

لطفا به اشتراک بگذارید: