سر دیوید ایمس: ایران یک جنبش مقاومت سازمانیافته و پایدار دارد

همبستگی منتخبان مردم در کشورهای مختلف
با تظاهرات ایرانیان آزاده
در حمایت از مقاومت و قیام مردم ایران


سر دیوید ایمس-رئیس مشترک کمیته پارلمانی بریتانیا برای آزادی ایران

می خواهم حمایتم را از مردم شجاع ایران و جنبش مقاومت ابراز کنم. شورای ملی مقاومت ایران بخاطر سازماندهی و برگزاری مداوم اعتراضات علیه رژیم و سیاست های سرکوبگرانه اش.

من از خواسته های به حق و مشروع و آرزوهای دموکراتیک مردم ایران برای آزادی، دموکراسی، حقوق بشر و حقوق بنیادی حمایت می کنم.

من سرکوب گسترده و وحشیانه تظاهرات سراسری و مخالفت فزاینده مردم و همچنین دستگیریهای غیرقانونی و خودسرانه معترضین در سال گذشته را کاملا محکوم میکنم.

من می خواهم، و جهان هم باید بخواهد، از این رژیم و سران آن بخاطر دهها سال نقض سیستماتیک حقوق بشر در ایران از جمله قتل عام ۳۰۰۰۰ زندانی سیاسی در ۱۹۸۸ حسابرسی شود.

اکثر قربانیان اعضا و هواداران اپوزیسیون اصلی ایران بودند.

بسیاری از آنهاییکه مسئول این قتل عام هستند امروز مناصب ارشد و وزارتی دارند.

این قطعا غیرقابل قبول است. از جمله آنها وزیر دادگستری و رئیس قوه قضاییه رژیم ایران است. من فساد گسترده رژیم و نیروی شبه نظامی سپاه پاسداران انقلاب را محکوم می کنم و مهمتر از همه، تا آنجاییکه به من بعنوان یک انگلیسی مربوط می شود، صدور تروریزم به خارج، به همه جا، را محکوم می کنم.

من سوء استفاده از ثروت کشور و درآمدهای نفت برای حمایت از تروریزم و جنگ طلبی در سرتاسر خاورمیانه را محکوم می کنم.

و می خواهم نقش سپاه پاسداران را در قتل ایرانیان مخالف در خارج کشور مورد توجه قرار دهم.

من از فراخوان رئیس جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران خانم مریم رجوی به اینکه محدود کردن سرمایه و منابع مالی سپاه پاسداران به نفع تمام مردم ایران و همچنین صلح و ثبات در منطقه است بسیار حمایت می کنم.

می خواهم توجه بدهم که ایران یک جنبش مقاومت سازمانیافته و پایدار دارد که از حمایت گسترده ای در میان ایرانیان در داخل و در خارج برخوردار است.

شورای ملی مقاومت ایران و رئیس جمهور برگزیده اش خانم مریم رجوی یک برنامه دموکراتیک ۱۰ ماده ای را برای ایران در آینده ارائه کرده اند که یک جایگزین مترقی و با دوام برای استبداد مذهبی کنونی ارائه می دهد و آن نه تنها مورد حمایت مردم ایران بلکه همچنین صدها نماینده پارلمان در اروپا و بریتانیا است.

بنابراین من جامعه بین المللی و اتحادیه اروپا را حتی با اینکه بریتانیا آنرا ترک خواهد کرد فرامیخوانم خواسته های دموکراتیک مردم ایران را برسمیت بشناسند.

بهترین راه حل برای ممانعت از جنگ و هرج و مرج و آشوب بیشتر در منطقه اتخاذ یک سیاست قاطع نسبت به رژیم تهران است.

من، مانند تمام نمایندگان پارلمان خواهان عدالت و آزادی برای مردم ایران هستم و تا محقق شدن آن از تلاشهایم دست نخواهم کشید.
لطفا به اشتراک بگذارید: