سناتور برایان اودامنل: حمایت خود را از جنبش مقاومت شما اعلام می‌کنم

همبستگی منتخبان مردم در کشورهای مختلف
با تظاهرات ایرانیان آزاده
در حمایت از مقاومت و قیام مردم ایران


سناتور برایان اودامنل - عضو سنای جمهوری ایرلند

امروز از دوبلین من می خواهم قدردانی و حمایت خود را از جنبش مقاومت در ایران، یعنی شورای ملی مقاومت ایران، اعلام کنم

برای کارهایی که آنها انجام میدهند برای اطمینان از اینکه دموکراسی، حقوق بشر و حقوق همه مردان، زنان و کودکان در ایران در سرتاسر دنیا در کانون توجه قرار گیرد.

تنها در ماه می سال جاری تا جایی که من اطلاع دارم، بیش از ۲۶۲ تظاهرات در ۷۹ شهر در سرتاسر ایران انجام شده توسط افرادی که متعهد هستند, اعم از وکلا، افراد عادی، مسئولان اتحادیه های کارگری، دانشجویان.

آنها بپا خاسته اند، زیرا بر این باورند که آینده باید روشن تر باشد و همه مردم باید در ثروت یک ملت سهیم باشند.

متأسفانه، تحت حاکمیت رژیم کنونی ایران، این واقعیت ندارد. اما حقوق بشر نباید مورد تبعیض قرار بگیرد، مطلقا نه به توسط کسانی که سبعیت را بر مردم خود تحمیل می کنند.

بنابراین وظیفه ما است در جامعه جهانی، از جمله در جاهایی مانند ایرلند و اتحادیه اروپا، که بپا خیزیم و صدای افرادی باشیم که در داخل ایران هستند و همچنین آن ایرانیانی که در سرتاسر جهان، به طور مداوم تمامی تلاش خود را میکنند برای اطمینان از اینکه روزی آزادی، رهایی و عدالت به ارمغان آورده شود، به کشوری شگرف که نامش ایران است.

من همچنین می خواهم قویا با شدیدترین لحن ممکن محکوم کنم، سپاه پاسداران و جنایاتشان را که دامنه آن به نقض حقوق بشر، شکنجه جسمی و روحی شهروندان و سوء استفاده های مالی بهمراه سران رژیم میرسد، سپاه پاسداران منابع طبیعی مردم ایران را غارت کرده و عملیات نظامی بین المللی خود را تامین مالی میکنند.

این امر کاملا نادرست و خلاف است و بنابراین این مهم است که ما در کنار شورای ملی مقاومت ایران بایستیم.

ما افتخار می کنیم که در ایرلند به عنوان نمایندگان مجلس، هم در سنای ایرلند و هم در پارلمان ایرلند این کار را انجام میدهیم.
لطفا به اشتراک بگذارید: