سناتور جری هورکان: مردم ایرلند از جنبش شما حمایت می‌کنند

همبستگی منتخبان مردم در کشورهای مختلف
با تظاهرات ایرانیان آزاده
در حمایت از مقاومت و قیام مردم ایران


سناتور جری هورکان -نایب رئیس کمیته مالی سنای جمهوری ایرلند

این یک پیام از ایرلند به مردم ایران است، از اهداف آنها برای یک ایران آزاد و دمکراتیک حمایت می کند،

فکر می کنم مردم در ایرلند و مسلما در پارلمان می بینند که چه چیزهایی در ایران بوقوع پیوسته و بسیار متأسفند از اینکه می بینند در چنان کشور بزرگی، کشوری با منابع عظیم مالی، با انبوهی ثروت، ثروت ناشی از منابع نفتی، ثروت ناشی از مردمش و تردستی، مهارت و ورزیدگی آن مردم، آن وقایع روی می دهد. اما متأسفانه آن ثروت در دست ممتازان است، و با وجود چنان ثروتی در آن کشور بسیاری مردم در فقر زندگی می کنند.

چیزی که در۱۹۸۸ (۱۳۶۷) بوقوع پیوست، بسیاری از ما چندان از آن باخبر نبودیم، اما قتل عام دهها هزار از مردم بخاطر اعتراض سیاسی چیزیست که ما هرگز تحمل نمی کنیم و آنرا محکوم می کنیم.

و بنظر ما اصلا معقول نیست که هیچکس هرگز بخاطر آن مورد حسابرسی قرار نگرفته است.

آنها باید بخاطر کشتن مردم بخاطر تظاهرات، بخاطر دستگیری مردم، بخاطر دستگیری و زندانی کردن مردم برای سالها مورد حسابرسی قرارگیرند.

و این بسیار مهم است که این پیام به تمام مردم ایران برسد که ما از شما و خواست و هدفتان، در چالش تان و چشم براهی تان برای یک انتخابات آزاد و عادلانه و دموکراتیک هرچه زودتر و نه دیرتر، حمایت می کنیم.

و در رابطه با شورای ملی مقاومت ایران و طرح ۱۰ ماده ای آن، فکر می کنم مردم ایرلند از ایده یک طرح برای شرکت دموکراتیک که بسیار مهم است حمایت می کنند و از کارهای جنبش بسیار معتبر شورای ملی مقاومت ایران حمایت میکنند که درپی حقوق دمکراتیک است و درپی شانس برای شرکت در یک دمکراسی واقعی و عملی (کارا) است،
لطفا به اشتراک بگذارید: