کرونا در ایران - ارتباط مستقیم – پنهانکاری دامنه‌دار رژیم – قسمت اول تا سوم – ۹ خرداد ۹۹

کرونا در ایران - ارتباط مستقیم – پنهانکاری دامنه‌دار رژیم – قسمت اول


آخرین آمار جانباختگان کرونا و تماس هموطنان

سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز جمعه ۹خرداد ۱۳۹۹ اعلام کرد، آمار جانگداز جان‌باختگان کرونا در ۳۲۳شهر ایران از ۴۷هزار و ۸۰۰نفر بیشتر است. شمار قربانیان در آذربایجان شرقی به ۱۶۲۵نفر، در آذربایجان غربی به ۱۲۹۵نفر، در خوزستان به ۳۵۸۵نفر، در فارس به ۱۰۶۰نفر، در کردستان به ۸۴۰نفر، در کرمان به ۵۵۳نفر، در کرمانشاه به ۱۰۹۷نفر و در لرستان به ۱۴۵۵نفر رسیده است.کرونا در ایران - ارتباط مستقیم – پنهانکاری دامنه‌دار رژیم – قسمت اول تا سوم – ۹ خرداد ۹۹

چند هفته پس از تصمیم بی‌رحمانه و جنایتکارانه خامنه‌ای و روحانی برای بازگرداندن زحمتکشان و محرومان به‌سر کار فاجعه کرونا ابعاد جدیدی به خود گرفته است. سخنگوی وزارت بهداشت امروز در آمار مهندسی‌شده‌اش اذعان کرد که در ۲۴ساعت گذشته ۲۸۱۵تن به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند که در عرض چهار هفته گذشته ۲۵۰درصد افزایش داشته و بالاترین رقم مبتلایان در ۸هفته گذشته است.

وی افزود: «وضعیت استان خوزستان، هم‌چنان قرمز است. استانهای خراسان رضوی، آذربایجان‌های شرقی و غربی، لرستان، کردستان، کرمانشاه، هرمزگان و مازندران در وضعیت هشدار قرار دارند» (تلویزیون رژیم ۹خرداد). روحانی علت افزایش مبتلایان را «انجام سفرهای بین شهری در تعطیلات عید فطر» توصیف کرد و خواستار «پرهیز از سفرهای غیرضرور» شد و تهدید کرد در غیراینصورت «ناچار به بازگرداندن برخی محدودیتها خواهد شد». وزیر بهداشت روحانی نیز خاطرنشان کرد: «اگر روند سفرهای غیرضروری در تعطیلات پایان هفته‌ها و هم‌ چنین تعطیلات تابستانی، به همین صورت ادامه داشته باشد.

کرونا در ایران - ارتباط مستقیم – عملکرد رژیم در مواجه شدن با بحران کرونا چگونه ارزیابی می کنید؟ – قسمت دوم


گفتگو با دکتر مسعود کاشفی


کرونا در ایران - ارتباط مستقیم – عجز خامنه‌ای و روحانی در برابر خیزش غیزانیه – قسمت سوم


تماس هموطنان



مطالب مرتبط

کرونا در ایران – ارتباط مستقیم – افزایش ابتلای کادر درمانی – قسمت اول تا سوم – ۷ خرداد ۹۹

هراس آخوندها از افشای پنهانکاری دامنه‌دار و مجرمانه رژیم توسط مجاهدین
لطفا به اشتراک بگذارید: