سالگرد شهادت «پرچمداران اشرف‌نشان قیام» جعفر کاظمی و محمدعلی حاج آقایی

سالگرد شهادت «پرچمداران ِ اشرف‌نشان ِ قیام» قهرمانان ِ مجاهد خلق جعفر کاظمی (۱۱سال زندان) و محمدعلی حاج آقایی (۷سال زندان) به دستور خامنه‌ای همزمان با اربعین حسینی

دادستانی، خبرگزاری، رادیو، تلویزیون و رسانه‌های رژیم جرائم محمدعلی حاج آقایی و جعفر کاظمی را بشرح زیر اعلام کردند:

ـ تردد به اشرف

ـ بردن فرزند به کشور عراق

ـ الصاق پیام «سرکرده گروهک» در مساجد

ـ فیلمبرداری و شعارنویسی روی دیوارها در تبلیغ مجاهدین

ـ توزیع تصاویر و پلاکاردهای مربوط به مجاهدین

ـ تهیه تصویر و فیلم از درگیریها

ـ سردادن شعار به نفع مجاهدین

ـ کمک مالی و پخش روزنامه مجاهدین

ـ جذب و جمع‌آوری کمک مالی برای مجاهدین

ـ فعالیت تبلیغی به نفع مجاهدین

ـ الصاق عکسهای شهدای اشرف به دیوارها

مصاحبه با خانواده‌های مجاهدان اشرف

فیلم‌برداری و عکس‌برداری از تجمعات خیابان انقلاب و میدان آزادی

پیام رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت به‌مناسبت شهادت دو قهرمان مجاهد خلق محمدعلی حاج آقایی و جعفر کاظمی

دو قهرمان مقاومت و ملت، دو زندانی سیاسی مقاوم و سرفراز دیگر از خانواده‌های مجاهدان اشرف، مجاهدان راه آزادی مردم ایران، محمدعلی حاج آقایی و جعفر کاظمی، همزمان با اربعین حسینی، به دست دژخیمان خامنه‌ای، به‌شهادت رسیدند و به همرزم و همبند شهیدشان، مجاهد خلق علی صارمی و دیگرشهیدان راه آزادی، پیوستند.

دواعدام وحشیانه سحرگاه امروز، بار دیگر خشم و انتقام جویی جنون‌آمیز خامنه‌ای، و منتهای ترس و درماندگی ولی‌فقیه ارتجاع را، در برابر پایداری اشرف و اعتلای همه‌جانبه مقاومت ایران، برملا کرد.

خامنه‌ای در برابر محکومیت و انزوای فزاینده رژیم در عرصه بین‌المللی، و درفردای شکست مذاکره ومانورهای شیادانه‌اش برای دستیابی به سلاح اتمی، و در برابر ایستادگی اشرفیان که با فرقهای شکافته، تعرضهای مزدوران و دست‌نشاندگان او را درهم می‌شکنند و به خود او بیا بیا می‌گویند، با زبونی و پستی و لئامت یزیدی، یعنی با حربه اعدام زندانیان سیاسی و اعضای خانواده‌های اشرفیان، به میدان آمده و انتقام می‌گیرد.

اما در سراشیب انقراض و سقوط محتوم، نمی‌داند که این خونهای پاک، عزم مردم ایران و پیشتازان راه آزادی را برای سرنگونی فاشیسم ولایت فقیه، هر چه جزمترمی کند.

سلام بر سمبلهای پایداری مردم ایران، محمدعلی حاج آقایی و جعفر کاظمی، در روزی که‌زاده شدند، در روزی که قدم در مسیر مجاهدت و مقاومت نهادند، در روزی که خود و خانواده و فرزندان و بستگان را به راه سرور شهیدان و مسیر مقاومت به هرقیمت، فراخواندند، و در روزی که با نثار جان، به عهد خود وفا کردند.

 

لطفا به اشتراک بگذارید: