شهادت امام الهادی علی النقی (ع) دهمین پیشوای تشیع انقلابی

الگوی پایداری در برابر زندان و تبعید و آزار مداوم

زیارت رهبری ـ سامرا ـ نوروز۱۳۶۸

مسعود رجوی: ...سلام بر خصم آشتی‌ناپذیر خمینی و خمینی‌صفتان و تمامی آزادی‌کشان دوران! سلام بر پیشوای عصمت و حقیقت! امام راهنما و راهگشایی که در مسیر مجاهدت نزدیک به نیمی از عمر ۴۲ساله خود را در تبعید و بازداشت و تحت‌نظر و زندان به‌سر برد، در لشکر‌گاه حکام زمان و سرانجام نیز در همانجا به شهادتش رساندند. همو که در عصر بی‌خبری و در بحبوحه‌ٔ دوران ناآگاهی، و در آن زمان که زنان مجاهد علوی از شدت فقر و فاقه و فشار، به‌نوبت با یک چادر نماز می‌خواندند. پرچم توحید و یگانگی را ضمن ۳۶سال امامت خود سرفراز و پابرجا نگه داشت. پس درود تمامی نسل‌ها بر تو باد. و درود مجاهدین خلق ایران. درود همه آزادیخواهان و درود هر آن‌کس که پا در رکاب مجاهدت علیه خمینی ضدبشر گذاشت. سلام بر تو ای مولای من.

این جا مرکز شهر سامرا زیارتگاه امام علی‌النقی و امام حسن عسکری، دو پیشوا و راهنمای توحید و انقلاب در برابر جباریت و ارتجاع، دهمین و یازدهمین پیشوایان تشیع انقلابی است.

مرقد مطهری که طی قرنها کانون همبستگی و همدلی شیعیان و اهل سنت عراق بود و چه بسا که اهل سنت خود خادمان حرم امامان تشیع بودند، اما حکومت آخوندی در یکی از فجایع تاریخی خود با طراحی و صحنه‌گردانی سردژخیم به هلاکت رسیده قاسم سلیمانی همین مکان مقدس را در راستای برانگیختن فرقه‌گرایی و بلعیدن عراق هدف انفجار و تروریسم صادراتی خود قرار داد.

ژنرال جرج ویلیام کیسی، فرمانده نیروهای چندملیتی در عراق ۲۰۰۴ ـ ۲۰۰۷ و رئیس ستاد ارتش آمریکا ۲۰۰۷ـ ۲۰۱۱:

 «برای ما از ابتدا روشن شد که رابطه نزدیکی بین نیروی قدس و شبه‌نظامیان شیعی وجود دارد. اما ما فهم درستی از تأثیرات کامل نفوذ رژیم ایران تا زمان واقعه بمب‌گذاری حرم عسگری در فوریه ۲۰۰۶ در سامرا نداشتیم»

اما قیام‌کنندگان عراقی به‌ویژه توده‌های میلیونی شیعه از سامرا تا نجف و کربلا و از بغداد تا بصره بارها با پاره‌کردن و آتش‌زدن تصاویر منحوس قاسم سلیمانی و با فریادهای «رژیم ایران اخراج اخراج» حاکمیت پلید آخوندی را لعن و طرد کرده‌اند.

 

 

لطفا به اشتراک بگذارید: