سخنرانی مارتین پاتسلت ـ تظاهرات کهکشان ایران آزاد در برلین

مارتین پاتسلت ـ عضو هیات‌رئیسه کمیته آلمانی همبستگی برای ایران آزاد: حکم دادگاه بلژیک برای ممانعت از برگرداندن تروریست اسدالله اسدی پیروزی مقاومت ایران است ـ ۲مرداد۱۴۰۱

اطلاعات رژیم و جلادان آخوندها هم‌چنان در سراسر اروپا فعال هستند و ما باید خیلی هوشیار باشیم

سلام دوستان عزیز و مهمانان گرامی

خیلی خوشحالم امروز در روز تولدم میتونم در کنار شما باشم. و این خیلی بده که مردم اوکراین این‌قدر از جنگ تحت فشار قرار می‌گیرند که بسیاری از زنان و کودکان مجبورند که خانه خودشون رو ترک کنند به همین خاطر تشکر می‌کنم از دوستان ایرانیمون که با اونها ابرار همبستگی می‌کنند امروز و میگن که ما همه مون افرادی هستیم که تبعید شده‌ایم کسانی هستیم همه مون که درد و رنج می‌کشیم.

می‌خواهم به سه موضوع امروز بپردازم. اولیش اینه که پارلمان بلژیک تصمیم گرفت تروریست دیپلمات رژیم ایران اسدی با افراد دیگری که دستگیر شدند در ایران در واقع تبادل بشند اگر چنین اتفاقی بیفته اون وقت یک قاچاق انسان صورت گرفته و رژیم ایران باز هم افرادی رو به گروگان می‌گیره برای تبادل و جنایتکارانی که اینجا در اروپا با پوش دیپلماتیک بمب آوردند تقویت می‌شوند مجازات نمی‌شوند در ایران به همین دلیل ما باید با این موضوع در واقع مخالفت کنیم.

رئیس‌جمهور برگزیده شما همراه با مقاومت ایران یک پیروزی بزرگ کسب کردند یک دادگاه در بلژیک گفتش فعلاً باید این متوقف بشه و اسدی استرداد نخواهد شد باید این یک روند درست قضایی رو طی کنه. این یک پیروزی بزرگه تروریستها نباید بدون مجازات باقی بمونند. نکته دوم که می‌خواهم بهتون بگم اینه که همزمان قرار بود اجلاس جهانی ایران آزاد در آلبانی برگزار بشه در اشرف۳ روز قبلش اطلاعات آمریکا هشدار داد که مأموران رژیم ایران یک طرح تروریستی را طراحی می‌کنند پس ما باید هوشیار باشیم خیلی زیاد در همین زمان قرار بود یک گردهمایی در آلبانی برگزار بشه که به تعویق افتاد. دوستان عزیز این روشن می سازه که این پیام دوم هست که چقدر اطلاعات رژیم ایران جلادان آخوندها هم‌چنان در سراسر اروپا فعال هستند و چقدر ما باید هوشیار باشیم چقدر باید هوشیار باشیم که نتونند به ما آسیب برسونند.

من خوشحالم که شورای ملی مقاومت این موضوعات رو بهش می‌پردازه و ما و شما رو گردهم میاره ما باید بیش از‌ پیش با همدیگر علیه تروریسم بجنگیم علیه شکنجه علیه دیکتاتوری اون وقت ما در اروپا هم اگر این کار رو نکنیم خودمون درد و رنج خواهیم کشید پس بیایید برای آینده تلاش کنیم. بجنگیم برای آزادی برای زندگی خوب و همزیستی مسالمت‌آمیز در جهان و نگذاریم این اتفاقات بیفته و با امکاناتی که داریم برای یک ایران آزاد دمکراتیک یک جهان آزاد دمکراتیک و انسانی بجنگیم

متشکرم

 

مطالب مرتبط 

سخنرانی کریستوف دفریس ـ تظاهرات کهکشان ایران آزاد در برلین

سخنرانی بروکهارد درگر ـ تظاهرات کهکشان ایران آزاد در برلین

لطفا به اشتراک بگذارید: