پیام سفیر رابرت جوزف به‌ مناسبت پنجاه وهشتمین سال تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران

در جبهه بین‌المللی، رژیم ایران گستاخ‌ترین رژیم در بین رژیم‌های شروری است که ننگ حضور در فهرست حکومت‌های حامی تروریسم را کسب کرده‌اند. طی بیش از ۴۰سال، رژیم ایران به صدها ترور و تهاجم تروریستی در بیش از ۴۰کشور جهان مبادرت کرده.

یک ویژگی یا مشخصه بارز پرونده تروریسم رژیم، استفاده از نیروی قدس، مقام‌های وزارت اطلاعات و پرسنل دیپلماتیک است که دستورات سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات را اجرا می‌کنند که وزارتخانه‌های قدرت واقعی در تهران هستند. دیپلمات‌های (رژیم) ایران بارها به‌عنوان شریک‌جرم در توطئه‌های ترور در خارج کشور شناخته شده‌اند. شاهد این مدعا، احکام دستگیری، تحقیقات قضایی و پلیسی، گزارشهای سرویس‌های اطلاعاتی و شهود عینی است. 

از اینجا به‌موضوع عام‌تری می‌رسیم که می‌خواهم بیان کنم. رژیم به‌عنوان بخشی از ماهیتش، تا زمانی که هست، تروریسم را خواهد داشت. ولی تاریخ به‌ما می‌آموزد که وقتی تروریسم از پایه‌های بنیادین یک رژیم باشد، وقتی تروریسم از یک رژیم جدایی‌ناپذیر باشد، وقتی تروریسم به‌ضرورت بقای یک رژیم تبدیل می‌شود، آن رژیم محکوم به‌نابودی است؛ این تناقضی است که آخوندها با آن روبه‌رو هستند، تناقضی که گریزی از آن نیست. پس تا زمانی که مردم ایران به‌هدفشان که سرنگونی دیکتاتوری مذهبی است برسند، چه می‌توان کرد؟

مطالب مرتبط

واشینگتن تایمزـ بیش از ۵۰۰ متخصص ایرانی مقیم آمریکا خواهان منع شرکت رئیسی در سازمان ملل شدند

سخنرانی شخصیتها در کهکشان مقاومت ایران و ارتش آزادی، رابرت منندز، جان بولتون، ژنرال جیمز جونز و سناتور لیبرمن

لطفا به اشتراک بگذارید: