قیام سراسری مردم ایران ـ ساعت وصل ـ قسمت اول تا چهارم

میهمان برنامه: احسان شریفی

این هفته ما شاهد بودیم که خامنه‌ای مجددا به صحنه آمد و به نیروی سرکوبگر خود دستور داد که قیام باید جمع شود. بعد هم دیدم که این کد جمع کردن توسط کارگزاران بخصوص سرکردگان سپاه رژیم و امام جمعه‌های نظام زیاد تکرار شد. به نظر شما در صحنه عمل چه اتفاقی افتاد؟

از آنجاییکه هدف قیام و شعارهایش خود شخص خامنه‌ای هست که سی و چند سال است به قدرت چنگ زده و کنار نمی‌رود، موضعگیری‌های خودش مهم است. هر بار در سالهای گذشته در هر قیامی بود خامنه‌ای فصل‌الخطاب بود. می‌آمد صحبت می‌کرد و از قبل تدارک دیده بودند حکومتی که نان و آب مردم دستش است، می‌رفت و آدمهای مختلف از جاهای مختلف می‌آورد و یک تظاهرات حکومتی برپا می‌کرد و غائله خاتمه پیدا می‌کرد.

ولی تا الان خامنه‌ای ۴بار تلاش کرده که این کار را بکند ولی عملا محقق نشده است. ختی در خبرها آمده بود که تعدادی از «اصلاح‌طلبان» با آخوند اژه‌ای سردژخیم قضاییه خامنه‌ای و شمخانی دبیر «شورای عالی امنیت» نظام ملاقات کرده‌اند و پیشنهاداتی اصلاحی را برای «عبور از بحران» به‌مخاطبان خود ارائه نموده‌اند.

مردم کف خیابان یا بالای پشت‌بامها، یک خواست و یک مطالبه بیشتر ندارند که آن را طی ۷۰روز گذشته مستمراً و هر روز میلیونها بار تکرار کرده‌اند: «مرگ بر خامنه‌ای»، «مرگ بر اصل ولایت فقیه» و «... آخوند باید گم بشه».

ساعت وصل ـ ایران امروز صحنه نبرد قیام‌آفرینان با اهریمن ولایت فقیه است ـ قسمت دوم

تماس هموطنان از شهرهای مختلف میهن

ساعت وصل ـ ستم آخوندها و پاسداران جهل و جنایت با ایستادگی و مقاومت مردم درهم خواهد شکست ـ قسمت سوم

تماس هموطنان از داخل کشور

ساعت وصل ـ شکست نهایی از آن ولایت فقیه و نظام منحط اوست ـ قسمت چهارم

تماس هموطنان از داخل کشور

مطالب مرتبط

قیام سراسری مردم ایران ـ ساعت وصل ـ قسمت اول تا چهارم

به آتش کشیدن پایگاههای ضدمردمی بسیج و نمادهای حکومتی در اراک، بهارستان فردیس، ملایر، کرج، ایلام، مازندران، اراک، پاکدشت و تهران

لطفا به اشتراک بگذارید: