جان بولتون ـ رژیم ایران اکنون از طریق لوله تفنگ حکومت می‌کند

جان بولتون مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا: تهدید به استفاده از زور دیگر ضروری نیست، زیرا جایگزین برجام در «مردم ایران» است. آنها در سراسر کشور در خیابان‌ها هستند و شعار مرگ بر خامنه‌ای می‌دهند

 

جان بولتون مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا در مصاحبه با عرب نیوز ۲۵بهمن گفت: «رژیم ایران دیگر با حمایت مردم در قدرت نیست. این همه غیب شد. اکنون از طریق لوله تفنگ حکومت می‌کند».

وی افزود: باید تلاش کنیم تا کشورهای دیگر در سراسر جهان و قطعاً کشورهای منطقه، هم‌چنین کشورهای اروپایی و کشورهای دیگر دور هم جمع شوند تا بگویند این یک فرصت واقعی برای به دست آوردن یک ایران آزاد است».

جان بولتون درباره قیام سراسری مردم ایران گفت: «این فقط یک تظاهرات علیه ستم بر زنان ایران نیست. این واقعاً تهاجم مستقیم به مشروعیت مبانی ایدئولوژیک خود رژیم استو وقتی این را به نارضایتی اقتصادی در سراسر کشور اضافه می‌کنید که سال‌هاست ادامه دارد، فکر می‌کنم رژیم در ضعیف‌ترین موقعیت از زمان به قدرت رسیدن در سال۱۳۵۷ قرار دارد».

جان بولتون تصریح کرد: تهدید به استفاده از زور دیگر ضروری نیست. زیرا جایگزین برجام در مردم ایران است. آنها در سراسر کشور در خیابان‌ها هستند و شعار مرگ بر خامنه‌ای می‌دهند

جان بولتن در ادامه این مصاحبه افزود گفت: «تهدیدیهای رژیم ایران ماهیت اساساً تروریستی آن را نشان می‌دهد. معلوم یم شود چه در مورد توافق هسته‌یی یا هر چیز دیگری، نمی‌توان به این رژیم اعتماد کرد این «ویژگی اساسی» رژیم ایران «روزانه در سرکوب مردم ایران و در حمایت از گروه‌های تروریستی مشهود است.

لطفا به اشتراک بگذارید: