روزنامه حکومتی آرمان ـ عبور اصول‌گرایان از رئیسی کلید خورد

در حالی که حملات در باند خامنه‌ای به رئیسی جلاد افزایش یافته، زمزمه‌های عبور از رئیسی در این باند مطرح شده است.

جعفرزاده عضو قبلی مجلس رژیم گفت: اصول‌گراها این روزها صحبتهایی می‌کنند که گویی می‌خواهند از رئیسی عبور کنند اما آنها حق این کار را ندارند چون اصول‌گرایان در انتخابات ریاست‌جمهوری سال۱۴۰۰ رئیسی را به مردم تحمیل کردند و حالا باید هزینه این دولت را پرداخت کنند و حق ندارند پشت رئیسی را خالی کنند.

روزنامه حکومتی اعتماد نیز نوشت: انتقادات (اصولگرایان از رئیسی) جدا از تقابلها و نقدهای جدی است که در صحنه مجلس در مورد عملکرد دولت جریان دارد. جبهه طرفداران قالیباف که همواره خیال کسب صندلیهای ارشد مدیریتی در ساختار اجرایی را در سر می‌پرورانند با نشاندن دولت رئیسی روی صندلی متهم تلاش می‌کنند عملکرد دولت را زمینه‌ساز بروز نارضایتی‌های گسترده عمومی معرفی کنند. لیدر اصلی این طیف در داخل و خارج از مجلس قالیباف است که بعد از تقابلی که بر سر حضور در انتخابات سال ۱۴۰۰ و ماجرای سیسمونی گیت با طرفداران رئیسی داشت منتظر فرصتی ماند تا در مورد مقرر با طرفداران رئیسی تسویه‌حساب کند.

روزنامه حکومتی آرمان نیز با عنوان «عبور اصول‌گرایان از رئیسی کلید خورد» نوشت:

انتقادات از نوع فعالیت و تحرکات دولت آن‌قدر بالا گرفته است که حتی صدای اصول‌گرایان را نیز در آورده و در همین راستا می‌بینیم که نه‌تنها چهره‌های مستقل اصول‌گرایی با انتقاد از دولت سیزدهم یاد می‌کنند بلکه روزنامه‌های اصول‌گرا هم همین برنامه را در دستور کار قرار داده‌اند... آنها رضایت‌مندی مردم را بهانه و زمزمه‌های جدایی را آغاز کرده‌اند، غافل از این‌که شاید کمی دیر به‌فکر جلب نظر مردم افتاده‌اند، از سوی دیگر شاید با نیت حفظ بدنه اجتماعی خود برای انتخابات آتی به‌فکر عبور از رئیسی افتاده‌اند.

رئوفیان یکی از سرباندهای خامنه‌ای نیز گفت، نمایندگان با ۲۲۰ امضا از رئیسی برای ریاست‌جمهوری دعوت کردند و مسؤل وضعیت حاضر هستند.

وی در مورد عبور از رئیسی گفت: در عالم سیاست هیچ چیزی غیرممکن نیست.

سایت حکومتی خبرآنلاین نیز نوشت: حالا صدای اصول‌گرایانی شنیده می‌شود که خود در قدرت گرفتن رئیسی نقش به‌سزایی داشتند. آنها حالا پروژه رئیسی را کلید زده‌اند و شاید بخواهند پشت دولت را خالی کنند.

 

لطفا به اشتراک بگذارید: