نیوزمکس;:در کنفرانسی در سنای آمریکا شخصیتهای برجسته و قانونگذاران آمریکایی از قیام مردم ایران حمایت کردند

نیوزمکس;: .سازمان مجاهدین خلق پیش‌نویس قانون اساسی برای یک ایران دمکراتیک را تهیه کرده است

نیوزمکس در مطلبی به قلم ستون نویس ارشد و خبرنگار کاخ‌سفید خود نوشت: شماری از شخصیتهای برجسته و قانونگذاران آمریکایی از حامیان مردم و مخالفان رژیم ایران در یک کنفرانس که روز پنجشنبه در سنای آمریکا برگزار شد بر حمایت خود از قیام مردم ایران تأکید کردند و گفتند اگر مردم ایران به مبارزه خود علیه رژیم مذهبی در ایران ادامه دهند و ایالات متحده نیز در کنار مردم ایران بایستد، ایران تا سال آینده همین موقع، یک کشور آزاد، غیراتمی و مبتنی بر جدایی دین و دولت خواهد بود.

نیوز مکس در ادامه نوشت: در میان کسانی که در این کنفرانس شرکت کردند، سناتور جو لیبرمن، نامزد معاونت ریاست‌جمهوری سال۲۰۰۰، جان بولتون، سفیر سابق سازمان ملل، و مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهور دونالد ترامپ، ژنرال جیمز جونز، فرمانده سابق تفنگداران دریایی و مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهور اوباما، حضور داشتند.

جان بولتون نیز در رابطه با سقوط رژیم ملاها گفت: «این بار، ما به‌طور فزاینده‌یی به موفقیت نزدیک‌تر خواهیم شد».

او افزود «ایران اکنون یک نیروی شورشی دارد که ما در گذشته فقط خوابش را می‌دیدیم. این بار ما به پیروزی بسیار نزدیک هستیم».

سناتور لیبرمن از یک ایران آزاد با حقوق‌بشر، حاکمیت قانون و فرصتهای اقتصادی «وقتی سال آینده بازگردیم» صحبت کرد.

وی هم‌چنین خواستار پایان دادن به تلاش‌های دولت بایدن برای احیای توافق اتمی با رژیم ایران شد. لیبرمن به‌طور خاص خواستار تحریم همه کشتی‌های رژیم ایران که قطعات اتمی را به چین حمل می‌کنند، شد.

نیوز مکس نوشت: سازمان مجاهدین خلق پیش‌نویس قانون اساسی برای یک ایران دمکراتیک تهیه کرده است که به‌گفته جونز، «بر اساس اصول جفرسونی است، زیرا اهداف و خواسته‌های مردم ایران با مردم آمریکا هم‌سو است».

لطفا به اشتراک بگذارید: