استرون استیونسون - امسال مردم ایران دعا می‌کنند که نوروز به‌چند دهه درد و رنج در زیر دیکتاتوری ظالمانة آخوندها و قبل از آن استبداد وحشی شاه پایان بدهد.

استرون استیونسون هماهنگ‌کنندة کارزار تغییر در ایران در مقاله‌یی در تاون‌هال، می‌نویسد: «امسال مردم ایران دعا می‌کنند

که نوروز، شکوفایی آینده‌یی جدید و بهتر را برای ایران به‌ارمغان بیاورد و به‌چند دهه درد و رنج در زیر دیکتاتوری ظالمانة آخوندها

و قبل از آن، استبداد وحشی شاه پایان دهد.

در حالی که قیام سراسری در هفتمین ماه خودش ادامه دارد، بیش از ۷۵۰معترض کشته و بیش از ۳۰هزار نفر بازداشت شدند.

کانون‌های شورشی شجاع مجاهدین خلق، اصلی‌ترین جنبش اپوزیسیون دموکراتیک، در شهرها و شهرستان‌های سراسر کشور رشد کرده‌اند و قیام را هماهنگ می‌کنند؛ (قیامی) که پیوسته به‌سوی یک انقلاب تمام‌عیار در حال حرکت است.

استرون استیونسون در ادامة این مقاله با ذکر نمونه‌هایی از جنگ‌افروزی‌های سپاه خامنه‌ای در خارج و نقش آن در سرکوب و چپاول ثروت‌های مردم در داخل، اضافه می‌کند:

قرار دادن سپاه پاسداران در لیست سیاه اروپا مدت‌هاست که به‌تعویق افتاده و اولین گام و گامی ضروری برای مهار واقعی جنایات (رژیم) ایران خواهد بود.

به‌طور مسلم روشن است که سیاست تعامل مستمر غرب با رژیم ایران، در حالی‌که سال‌ها چشمان خود را بر نقض حقوق بشر و حمایت رو به‌افزایش (این رژیم) از تروریسم بسته است، سیاستی شکست خورده است.

در واقع، این سیاست به‌سادگی آخوندها را به‌ظلم و ستم بیشتر در داخل و تروریسم در خارج از کشور تشویق کرد. هیچ‌گونه امیدی به‌اصلاحات در این دیکتاتوری مذهبی وجود ندارد. همانطور که ۸۵میلیون ایرانی می‌دانند، تنها راه حل برای ایران و هم‌چنین صلح و ثبات در منطقه، تغییر رژیم در تهران است. امیدواریم این نوروز آخرین نوروز زیر ظلم فاشیستی آخوندها باشد».

لطفا به اشتراک بگذارید: