نماینده خامنه‌ای در اراک - دشمن به‌دنبال گمراه کردن جوانان است

آخوند دری نجف آبادی نماینده خامنه‌ای در اراک ۴فروردین از «فتنه‌های گمراه‌کننده دشمن» گفت که در پی «تفرقه و از بین بردن انسجام نظام است».

امام جمعه اراک گفت: «دشمنان با راه‌انداختن جریانهای انحرافی به‌دنبال گمراه کردن مردم و جوانان هستند، باید هوشیار بود تا ابزار دست بیگانگان قرار نگیریم... دستگاههای متولی باید هوشمند و هدفمند نسبت به توطئه‌های دشمنان عمل کنند و نباید گذاشت دشمنان به اهداف شوم خود دست پیدا کنند».

پاسدار سلامی نیز صبح ۱۸اسفند به‌پاسداران نیروی دریایی سپاه هشدار داد: نظام «در عرصه انباشتگی همزمان تهدیدات و مخاطرات در جهان» به‌سر می‌برد.

سرکرده کل سپاه پاسداران اذعان کرد «همه آرایش ممکن سیاسی، نظامی، اقتصادی، فرهنگی، رسانه‌یی، اطلاعاتی و عملیاتی دشمن در حداکثر ظرفیت ممکن برای مواجه با» نظام بسیج شده است. پاسدار سلامی گفت تمامی بحرانهای نظام اکنون «با هم در یک نقطه تمرکز شکل گرفته‌اند و در حال عمل (علیه نظام) هستند» و این «یک واقعیت واضح و آشکار است».

سرکرده کل سپاه گفت: «دشمنان ما با همه امکان و موقعیت قدرتی به شکل واضح و رسمی وارد میدان تولید مخاطره و تهدید علیه جمهوری اسلامی ایران شده‌اند. شاید تفاوتی که سطوح مخاطرات و تهدیدات فعلی با گذشته آن دارد همزمان سازی همه عناصر تهدید کننده در موضوع، جغرافیا و آرایش سیاسی صحنه باشد».

آخوند آملی لاریجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام آخوندی هم ۱۳بهمن در جلسه این مجمع، نسبت به‌خطر دشمن هشدار داد و گفت: «دشمن آماده است تا کمترین نقص در اجرای ما را دستمایه تخریب قرار دهد و اصل نظام را زیر سؤال ببرد. در فضای مجازی و در رسانه‌هایشان با سیاه‌نمایی و بزرگنمایی نقص ها به ترویج ناکارآمدی نظام بپردازند که این نظام اصلاً کارآمد نیست... دشمنان گمان می‌کنند می‌توانند با فتنه‌گری و ایجاد تفرقه، نظام را تسلیم کنند... باید جلوی این خط فریبکارانه و بسیار خطرناک را گرفت».

لطفا به اشتراک بگذارید: