مایک پمپئو وزیر خارجه سابق آمریکا: این رژیم (ایران) اصلی‌ترین کشور حامی تروریزم است. آنها فقط زبان زور و قدرت را می فهمند

مایک پمپئو در مصاحبه با تلویزیون فاکس نیوز، ضمن اشاره به درگیریهای اخیر نیروهای آمریکایی با شبه‌نظامیان وابسته به سپاه پاسداران رژیم آخوندی در سوریه گفت: اینها اعمالی هستند که رژیم ایران مدتهاست انجام می‌دهد. این رژیم اصلی‌ترین کشور حامی تروریزم است و هدفش وادار کردن آمریکا به خروج از منطقه و به دست گرفتن کنترل کل خاورمیانه است. با روی کار آمدن دولت بایدن، آنها تاکتیک خود را تغییر دادند که شما نتایج آنرا می‌بینید... این رژیم از ژانویه ۲۰۲۱ تاکنون هفتاد و هشت بار به آمریکاییان حمله کرده است آنها فقط زبان زور و قدرت را می‌فهمند. اما دولت ما با آنها دور میز نشسته و مماشات می‌کند و راه دستیابی آنها به سلاح اتمی را باز می‌کند، به آنها اجازه می‌دهد که پهپادها را برای کشتار اوکراینی ها به روسیه بفرستد.

پمپئو افزود: ما با کشتن قاسم سلیمانی نشان دادیم که سیاستمان مانند اوباما نیست که خط قرمز ترسیم کنیم و بعد از آن کوتاه بیاییم بلکه بعکس، از موضوعاتی که گفته‌ایم دفاع خواهیم کرد. بنابراین نه تنها آیت‌الله این پیام را گرفتند، بلکه بقیه دشمنان ما نیز متوجه شدند وقتی می‌گوییم کاری را انجام می‌دهیم، پای آن خواهیم بود.

لطفا به اشتراک بگذارید: