با درود به ۳۶ شهید مجاهد خلق در حمله زرهی ۱۹فروردین ۱۳۹۰

مسعود رجوی:

قاتلان مجاهدین را باید در برابر عدالت قرار داد تا کیفر ببینند. آنانی که در پرونده ۱۷ژوئن، شهادت دروغ دادند و آن خود سوزیهای قهرمانانة مشعلهای جاودان و شعله‌ور آزادی را برانگیختند. یک به یک باید حساب پس بدهند و در برابر عدالت قرار بگیرند.

خامنه‌ای و رفسنجانی و روحانی و همه آخوندهای دزد و جنایتکار را باید در برابر عدالت قرار داد تا کیفر ببینند.

مالکی باید در برابر عدالت قرار بگیرد. باید به ازای هر مجاهدی که کشته یا زجرکش کرده کیفر ببیند. طبق شریعت خودش، یکی در برابر یکی.

آنهایی که در این سال‌ها به مجاهدین تعرض کردند، یک به یک باید کیفر ببینند. مزدورهایی که به مالکی نامه نوشتند از قتل‌عام و کشتار مجاهدین و از گروگانگیری و زدن تیر خلاص در اشرف سپاسگزاری کردند، یک به یک باید در مقابل عدالت قرار بگیرند و باید به کیفر شایسته و سزاوار خودشان برسند.

ارتش آزادیبخش در این زمینه با کسی شوخی ندارد. مشت در مقابل مشت و گلوله در برابر گلوله.

مقاومت رهایی بخش و ارتش آزادی بخش، حق مسلم ملت ماست...

مأموریت هزار اشرف، مأموریت آن هزار زن قهرمان در شورای مرکزی که روی دیگر سکه هزار اشرف است، مأموریت لشکرهای فدایی، ماموریت نیروی جنگنده ضد رژیم، همین است. بیان ایدئولوژیکی و آن روی سکه استراتژیکی هزار اشرف شورشی است.

گسستن بند از بند خلافت یزیدی، نیل به آزادی و حاکمیت مردم ایران. قیام در برابر ولایت یزیدی. سرنگونی تام و تمام آن با همهٔ خدم و حشَم و اعوان و انصار.

لعنت بر خلیفه ارتجاع خمینی. لعنت بر خامنه‌ای!

مرگ بر اصل ولایت فقیه

لعنت بر همه افراد و دستجات و احزابی که می‌دانستند چه می‌کنند و به این قانون اساسی ولایت فقیه رأی مثبت دادند.

بنیاد این ولایت فقیه را باید به باد داد، باید ریشه کن کرد، باید سوخت و خاکستر کرد

 

و لعنت خدا بر جماعتی که شما و خلق شما را از مقام و جایگاه و خانه و کاشانه خود راند، راندند و بی خانمان کردند و حق و حقوق شما و خلق شما را پایمال کردند

لعنت بر ارتجاع و استعمار و همه آنان که در اتحاد عمل با خلیفه ارتجاع بر سر شما تیغ و تبر کشیدند و بر سر شما بمب و موشک ریختند.

لعنت بر خائنان و خیانت پیشگان

روز مظلوم بر ظالم فرا خواهد رسید.

این سازمان ملل و یونامی که در دستگاه دولت های حاکم عمل می‌کنند. بقیه حرفها درباره بشر و حقوق‌بشر مفت و انشا نویسی است. حقوق بشر با خون مظلومان نوشته می شود.

و لعنت خدا بر آنان که شما را کشتند، قبل و بعد از ۶ و۷ مرداد، قبل و بعد از ۱۹فروردین، قبل و بعد از ۱۰شهریور و در حملات تروریستی و موشکی باید حسابشان را، یک به یک پس بدهند

ما البته همه موارد سیاسی را با چپ و راستهایش در مثلث آمریکا ویونامی و کمیسیاریا رعایت کردیم و باز هم خواهیم کرد. چرا؟ فقط به عشق برپا داشتن شعله مقاومت و ارتش آزادی...

در فاز سیاسی هم خمینی می‌دید مجاهدین خیلی نجیب هستند و نجابت دارند، اما بهش گفتیم که روزی می رسد که مشت را با مشت و گلوله را با گلوله جواب می دهیم

لطفا به اشتراک بگذارید: