بیانیه مارتین پاتسلت نماینده پیشین مجلس فدرال آلمان ـ تن‌دادن به‌دیپلماسی گروگانگیری تهران و آزاد کردن دیپلمات‌تروریست اسدی یک روز سیاه برای حاکمیت قانون در اروپا است

 

مارتین پاتسلت نماینده پیشین مجلس فدرال آلمان از شاکیان خصوصی پروندهٔ دیپلمات‌تروریست رژیم در بلژیک بیانیه‌یی در محکومیت آزاد کردن دیپلمات تروریست بمب‌گذار رژیم صادر کرد. در این بیانیه آمده است:

«بلژیک با آزاد کردن اسدی درهای اروپا را برای تروریسم حکومتی آخوندها می‌گشاید. بلژیک با تن‌دادن به‌دیپلماسی گروگانگیری رژیم تهران و آزاد کردن دیپلمات‌تروریست اسدالله اسدی، یک روز سیاه برای حاکمیت قانون در اروپا آفرید. با این تبادل، اسدی تروریست ۱۵سال زودتر از موعد مقرر آزاد شد. این برای اروپا بسیار شرم‌آور است. این اشتباه نابخشودنی می‌تواند به‌رژیم تهران این پیام را بدهد که تروریست‌های بعدی نیز می‌توانند روی مصونیت از مجازات حساب کنند.

من در کنار گروهی از حامیان مقاومت ایران، یکی از شاکیان خصوصی در پروندهٔ دادگاه بلژیک علیه (ارباب) ترور اسدی و همدستانش بودم. دادگاهی که اسدی را به ۲۰سال حبس محکوم کرد.

بلژیک این شانس را داشت که از ارزش ایستادگی در مقابل تروریسم حکومتی دفاع کند و کل اروپا را در اتخاذ یک سیاست قاطع علیه رژیم آخوندی متحد کند. رژیم آخوندها که در پی قیام مردم به‌شدت تضعیف شده است، مطمئناً در قبال یک سیاست قاطع و یکپارچهٔ اروپایی تاب نمی‌آورد.

قاطعیت در مقابل تروریسم حکومتی آخوندها و بستن سفارتهای رژیم ایران که تماماً در خدمت جاسوسی و ترور هستند در زمرهٔ خواسته‌های اصلی ما باقی می‌ماند».

لطفا به اشتراک بگذارید: