واکنش مستأصلانه رژیم آخوندی نسبت به دیدار رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران از پارلمان اروپا

سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم در توئیتی به حمایتهای بین‌المللی از مقاومت ایران و طرح ده‌ماده‌ای خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت واکنش نشان داد و نوشت:

«برخلاف شعارهای حقوق‌بشری پارلمان اروپا، جای تأسف است که برخی اعضای آن با چشم‌بستن بر قتل بیش از ۱۷هزار نفر از دولتمردان و نمایندگان مجلس، میزبان مریم رجوی شده‌اند.

حقوق‌بشر چه نسبتی با حمایت از تروریستهای دارد».

لازم به یادآورست که اسفند سال گذشته نیز «باب بلکمن» نماینده پارلمان انگلیس و رئیس گروه دوستی پارلمانی انگلیس و رژیم صهیونیستی در توئیتی از دیدارش با سران مجاهدین در آلبانی خبر داد و در توئیتی مریم رجوی را رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی ایران خوانده بود. در همین خصوص «سیدمهدی حسینی متین» کاردار جمهوری اسلامی در لندن در توئیتر به توئیت نماینده پارلمان انگلیس که اخیر از آلبانی بازدید کرده، واکنش نشان داد و نوشت: چگونه ملاقات با منفورترین دشمن نظام قابل توجیه است، مگر این‌که شما با آنها در دشمنی و خصومت با نظام ایران‌، هم‌نظر و هم‌سو باشید.

علاوه بر حمایت‌های اروپا و انگلیس از مجاهدین‌، بهمن‌ماه سال گذشته بیش از ۱۰۰نفر از اعضای کنگره آمریکا از قطعنامه‌یی حمایت کردند که در آن بندهایی در حمایت از مجاهدین آمده بود. این اقدام با واکنش ناصر کنعانی سخنگوی وزارت‌خارجه مواجه شد و او روز جمعه ۲۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ در توئیتر نوشت: حمایت اعضای کنگره آمریکا از مجاهدین‌، یک بار دیگر پیوند عمیق نظام آمریکا با تروریسم را به جهانیان نشان داد.

لطفا به اشتراک بگذارید: