انعکاس تسخیر سایتها و سامانه نهاد ریاست‌جمهوری رژیم در رسانه‌های بین‌المللی

واشینگتن‌تایمز، سی بی اس، ان بی سی، سانفرانسیسکو کرانیکل، نیوز مکس، ایندیپندنت، تورنتو استار، هالیفاکس، مدیا آنلاین، پاتریوت دیترویت، استمپ فورد، نشنال امارات

واشینگتن‌تایمز ۲۹می دبی، امارات متحده عربی – ولی فقیه (رژیم) ایران روز دوشنبه گفت که از احیای روابط دیپلماتیک کامل بین مصر و جمهوری اسلامی «استقبال می‌کند» که چشم‌انداز عادی‌سازی روابط قاهره و (حکومت) تهران را پس از چندین دهه تنش افزایش می‌دهد.

اظهارات خامنه‌ای در حالی منتشر شد که مجموعه‌یی از وب‌سایت‌های مرتبط با ریاست‌جمهوری (رژیم) ایران روز دوشنبه تصاویر دو رهبر یک گروه مخالف در تبعید را منتشر کردند و برخی دیگر تصاویر خامنه‌ای و رئیس‌جمهور (رژیم) ابراهیم رئیسی را خط‌خورده نشان دادند...

روز دوشنبه، یک حساب اینترنتی مسئولیت تخریب وب‌سایت‌های مرتبط با ریاست‌جمهوری (رژیم) ایران را برعهده گرفت. حساب کاربری که نام آن در فارسی به‌معنای «قیام تا سرنگونی» است، قبلاً تسخیر وب‌سایت‌های مرتبط با وزارت‌خارجه (رژیم) ایران را (به‌عهده گرفته بود). در یکی از سایتها شعار: مرگ بر خامنه‌ای- رئیسی، درود بر رجوی» نوشته شده بود. علی خامنه‌ای، ولی فقیه (رژیم) ایران و ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور (رژیم) ایران، هر دو به‌طور مشابه هک قبلی در ماه می‌هدف قرار گرفتند...

سی بی اس: مجموعه‌ای از وب‌سایت‌های مرتبط با ریاست‌جمهوری رژیم ایران روز دوشنبه تصاویر دو رهبر یک گروه مخالف تبعیدی را منتشر کردند و برخی دیگر تصاویر خامنه‌ای ابراهیم رئیسی را خط ضربدر خورده نشان دادند یک حساب اینترنتی به‌نام «قیام برای سرنگونی» این اقدام را انجام داد/ در یکی از سایت ها شعار "مرگ بر خامنه‌ای رئیسی - درود بر رجوی" نوشته شده بود.

ان بی سی: اظهارات خامنه‌ای در مورد استقبال از احیای روابط دیپلماتیک کامل بین مصر و جمهوری اسلامی در حالی منتشر شد که مجموعه‌ای از وب‌سایت‌های مرتبط با ریاست‌جمهوری رژیم ایران روز دوشنبه تصاویر دو رهبر یک گروه مخالف تبعیدی را منتشر کردند و برخی دیگر تصاویر خامنه‌ای و ابراهیم رئیسی را خط ضربدر خورده نشان دادند.

تلویزیون دولتی ایران اظهارات خامنه‌ای را از دیدار وی با هیثم بن طارق، سلطان عمان، نقل کرد. مسقط مدتها به‌عنوان گفتگوی بین تهران و غرب خدمت کرده است.

یک حساب اینترنتی که نام آن در فارسی به‌معنای «قیام برای سرنگونی» است، قبلاً در اوایل ماه جاری وب‌سایت‌های مرتبط با وزارت‌خارجه رژیم ایران را هک کرده بود.

سانفرانسیسکو کرانیکل: روز دوشنبه مجموعه‌ای از وب‌سایت‌های مرتبط با ریاست‌جمهوری رژیم ایران تصاویر دو رهبر یک گروه مخالف تبعیدی را منتشر کردند و برخی دیگر تصاویر خامنه‌ای و ابراهیم رئیسی را خط ضربدر خورده نشان دادند.

در یکی از سایت ها شعار "مرگ بر خامنه‌ای رئیسی - درود بر رجوی" نوشته شده بود. علی خامنه‌ای و ابراهیم رئیسی، هر دو به‌طور مشابه در ماه مه هدف قرار گرفتند.

لطفا به اشتراک بگذارید: