دونالد ترامپ، از بنیامین نتانیاهو، خواست تا به سرعت به جنگ غزه پایان دهد

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز از بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل خواست تا به سرعت به جنگ غزه پایان دهد.

آکسیوس در این باره نوشت: این اولین باری است که ترامپ پس از حمله حماس به اسرائیل در ۷ اکتبر، خواستار پایان دادن به جنگ در غزه می شود..

آکسیوس اضافه کرد: از زمان آغاز جنگ، ترامپ بارها گفته است که از دست نتانیاهو به خاطر کمک نکردن به مأموریتی که منجر به ترور قاسم سلیمانی شد، ناامید شده است.

آژانس کودکان سازمان ملل روز یکشنبه اعلام کرد که بیش از ۱۳۰۰۰ کودک در غزه در حمله اسرائیل کشته شده اند . رویترز در این رابطه به نقل از مدیران آژانس سازمان ملل نوشت که بسیاری از کودکان از سوء تغذیه شدید رنج می برند و 'حتی انرژی گریه کردن' را ندارند.

در پی انتشار اسناد یک فقره دزدی و فساد آخوند صدیقی، امام جمعه خامنه‌ای در تهران، در تصاحب چهار هزار و ۲۰۰ متر مربع زمین در تهران وی با تأخیر و به طور مسخره‌یی مدعی شد امضای او جعل شده است.

آخوند ابطحی در جنگ گرگها به آخوند صدیقی حمله کرد و گفت: آقایصدیقی گفته یک جاعلی بدون اطلاع ایشان زمین بغل مدرسه را به نام آقای صدیقی کرده. رابین هود دوران بوده این جاعل. به خاطر همین مظلومیت‌هاست که ایشان مرتب گریه می‌کند. مردم را چه فرض کرده‌اند.

لطفا به اشتراک بگذارید: