فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام):هفت موشک ضد کشتی، سه پهپادو سه کانتینر نگهداری سلاح حوثی‌ها را منهدم کردند

 

اعضای شورای امنیت، طی بیانیه‌ای حملات حوثی‌ها علیه کشتی‌های تجاری در دریای سرخ، به شدت محکوم کردند.  در این بیانیه به حملات حوثی‌ها از جمله حمله ۶ مارس به کشتی MV true Confidence که منجر به کشته شدن دو ملوان فیلیپینی و یک ملوان ویتنامی و زخمی شدن حداقل چهار دریانورد دیگر در دریای سرخ شد اشاره شده است. اعضای شورای امنیت همچنین حمله ۱۸ فوریه به کشتی ام وی روبیمار MV Rubymar را محکوم کردند که متعاقباً در ۲ مارس در نتیجه آسیب ناشی از حمله غرق شد.

فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) اعلام کرد که نیروهایش با موفقیت هفت موشک ضد کشتی، سه هواپیمای بدون سرنشین (پهپاد) و سه کانتینر نگهداری سلاح را در مناطق تحت کنترل حوثی‌ها در یمن برای دفاع از خود منهدم کردند.

عباس عبدی از باند مغلوب رژیم گفت: حباب یکدست شدن حاکمیت ترکید؛ وی افزود: دولت رئیسی سال ۱۴۰۲ را در رویا و خواب گذراند. وی گفت: می‌توان سال ۱۴۰۳ را سال ضرورت بیداری از خواب گران و پذیرش تغییر دانست.

بر اساس گزارش مرکز آمار رژیم، شمار شاغلان در زمستان امسال در مقایسه با پاییز یک کاهش ٥٨٢ هزار نفری نشان می‌دهد، طبق این آمار فقط در فاصله سه ماه، نیم میلیون نفر به تعداد بیکاران ایران افزوده شده است. بر اساس همین آمار، تعداد زنان بیکار دو برابر مردان بیکار شده است.

سایت حکومتی دیده‌بان نوشت: در ده سال اخیر ۵۰ درصد دانش‌آموزان ایرانی ناگزیر از ترک تحصیل شده‌اند.

به گزارش سایت حکومتی دیده‌بان ایران،‌ رتبه ایران در سرعت اینترنت با ۴ پله کاهش، در جایگاه ۱۵۷ در میان کشورهای جهان است.

در آستانه شب عید،‌ قیمت آجیل نجومی شد،‌ تخمه ۴۰۰ درصد و پسته ۱۸۳ درصد گران شده‌اند.

لطفا به اشتراک بگذارید: