بارش باران در ۴۸ ساعت گذشته در استان یزد ،اهواز ،کوهدشت لرستان ،جاده شیراز – کازرون را سیل فرا گرفت

خبرگزاری رسمی رژیم ـ ایرنا اعلام کرد بارش باران در ۴۸ ساعت گذشته در استان یزد منجر به جاری شدن سیل در بخشی از مناطق و از جمله روستاهای شهرستان تفت شد.

به‌دنبال وقوع سیل در ییلاقات استان یزد، یک خودرو در آب واژگون شد و دو تن از هموطنان جان باختند.

به گزارش خبرگزاری رسمی رژیم –ایرنا، جاده قدیم خرم‌آباد - پلدختر به‌دلیل ریزش کوه در محدوده ملاوی بسته شد.

هم‌چنین جاده شیراز – کازرون را سیل فرا گرفت و شهرهای اهواز و کوهدشت لرستان هم دچار آبگرفتگی شدند و کرمانشاه نیز از تگرگ سفیدپوش شد.

سرانجام پس از بیش از ۵ ماه جنگ، قطعنامه شورای امنیت ملل متحد برای برقراری آتش‌بس فوری در غزه و آزادی گروگانها امروز با ۱۴رأی مثبت، بدون رأی منفی و رأی ممتنع آمریکا تصویب شد.

سایت سازمان ملل متحدنوشت: این قطعنامه یک فراخوان بی‌عیب برای آتش‌بس در ماه رمضان است. هم‌چنین خواستار بازگرداندن حدود ۱۳۰ گروگانی است که در اسراییل دستگیر شده و در غزه نگهداری می‌شوند و تأکید بر اجازه دادن به‌رساندن کمکهای ضروری به جمعیت گرسنه در غزه.

نماینده دائم فرانسه در شورای امنیت گفت: اکنون زمان آن فرا رسیده است که این شورا در نهایت به یافتن راه‌حلی برای این بحران کمک کند و بلافاصله دست به کار شوند.

نماینده انگلستان در شورای امنیت نیز گفت: انگلستان مدتهاست که خواستار توقف فوری بشردوستانه منجر به آتش‌بس پایدار به‌عنوان سریع‌ترین راه برای خروج گروگانها و کمکها شده است.

دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه ریاست‌جمهوری آمریکا، گفت که پس از حمله ۷ اکتبر حماس، همان واکنشی را که اسراییل انجام داد را از خود نشان می‌داد، اما اسراییل در حال از دست دادن حمایت بین‌المللی است و باید جنگ خود را علیه این گروه اسلام گرا در غزه به پایان برساند.

ریاض منصور نمایندهٔ فلسطین در جلسهٔ شورای امنیت گفت: فلسطینیهای غزه فریاد می‌کشند، گریه می‌کنند، نفرین می‌کنند و دعا می‌کنند و بارها و بارها با چالشها مواجه شده‌اند. اکنون آنها با قحطی زندگی می‌کنند و بسیاری از آنها زیر آوار خانه‌های خود مدفون شده‌اند.

به گزارش تایمز اسراییل پس از تصویب قطعنامه شورای امنیت و رأی ممتنع آمریکا، نتانیاهو سفر هیأت بلندپایهٔ اسراییل به واشنگتن را لغو کرد.

فلاحت پیشه، رئیس کمیسیون امنیت مجلس قبلی ارتجاع درباره فروش نفت به چین اعتراف کرد و گفت: روزانه حداقل هزار میلیارد تومان به چین تخفیف داده می‌شود. اگر این هزار میلیارد تومان را هر روز به یک استان بدهید، آن استان آباد می‌شود.

در پی افشای افتضاح زمین‌خواری هزار میلیاردی و فساد مالی آخوند صدیقی امام جمعه خامنه‌ای در تهران، اسنادی مبنی بر آخرین تکذیبیه وی در مورد رد اتهام زمین‌خواری منتشر شد که نشان می‌دهد وی زمین مورد اشاره را به پسرش فروخته است و به حوزه بر نگردانده است. در این مورد عبدالرضا داوری از دستجات رقیب باند غالب اسناد این انتقال را با عنوان «زمین‌خواری مومنانه!» منتشر کرد.

سایت دیده‌بان رژیم هم با انتشار پیرامون پرونده زمین‌خواری صدیقی در گزارشی نوشت باغ ازگل را ۱۵۰ برابر زیر قیمت فروخته‌اند.

احمد علیرضابیگی درباره علت رد صلاحیتش گفت: شورای نگهبان به من گفت چرا گفتی گشت ارشاد نان‌دانی است. وی اذعان کرد، ۶۰ درصد از مردم ایران در انتخابات اخیر مشارکتی نداشتند و ۴۰ درصدی هم که مشارکت کردند ۱۵درصد، رأی باطله دادند که اگر این ۱۵ درصد به آن ۶۰ درصد اضافه شود، آمار ۷۵ درصدی به دست می‌آید.

لطفا به اشتراک بگذارید: