دیدار و گفتگوی خانم مریم رجوی با نماینده کنگره آمریکا گرگ استوبه

پنجشنبه ۲۳ فروردین مریم رجوی با آقای گرگ استوبه نماینده کنگره آمریکا به‌صورت آنلاین  گفتگو کردند.

در این گفتگو خانم رجوی، با اشاره به بحران‌های رژیم آخوندی و سرکوب و فشار روز‌افزون بر مردم گفت: همه نشانه‌ها حاکی از آن است که جامعه ایران یک انبار باروت است و هر لحظه ممکن است منفجر شود.

رئیس جمهور برگزیده مقاومت، با تشکر از حمایت و فعالیت‌های نماینده استوبه و همکارانش در رابطه با مقاومت ایران گفت: رژیم به‌شدت از نقش الهام‌بخش اشرف وحشت دارد و به هر کاری دست می‌زند تا به مجاهدین در هر کجا که باشند، ضربه بزند، شیطان‌سازی کند و انبوه اطلاعات گمراه کننده علیه آن‌ها از طریق عوامل نفوذی پخش کند.

وی افزود امروز در هفتمین ماه جنگ خونبار در منطقه تردیدی باقی نمانده است که رژیم ایران منشأ اصلی  جنگ‌افروزی و تروریسم است و سرنگونی این رژیم به‌دست مردم و مقاومت تنها راه دست یابی مردم ایران به دموکراسی و مردم منطقه به صلح و آرامش است.

آقای گرگ استوبه خطاب به خانم رجوی گفت: من به‌طور کامل با ارزیابی شما از وضعیت در ایران و منطقه موافقم. نقش مخرب این رژیم موضوع نگرانی جدی من و همکارانم در کنگره است. من خوشحال می‌شوم که هر کاری بتوانم برای این مقاومت در راستای آزادی مردم ایران و برای صلح در منطقه انجام دهم.

گرک استوبه نماینده کنگره آمریکا در حساب ایکس خود نوشت:

امروز مایه افتخار بود که به صورت آنلاین با مریم رجوی رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران ملاقات کردم.

ما در مورد مبارزه مهم و حساس مردم ایران برای دموکراسی گفتگو کردیم.

آمریکا باید از مردم ایران حمایت کند و در مقابل حکومتی که مردم ایران را می‌کشد و از تروریست‌ها در سراسر جهان حمایت می‌کند، بایستد.

من خوشحالم که یکی از حامیان قطعنامه ۱۰۰ در کنگره هستم که حمایت خود را از تمایل مردم ایران برای جمهوری دموکراتیک، مبتنی بر جدایی دین و دولت و غیرهسته‌یی و محکوم کردن تروریسم دولتی توسط حکومت ایران اعلام کرده است.

 

 

 

لطفا به اشتراک بگذارید: