بشنو ازایران رویا از مشهد-کامران از کرج و محمد از تهران

رویا از مشهد: رئیسی جلاد در سال جدید آمد گفت که سال ۱۴۰۳ سال رونق اقتصادی و مهار تورم است اما هنوز یک ماه نگذشته قیمتها به‌صورت سرسام آوری بالا میره. قیمت دلار به ۶۵هزار تومان رسید و سفره مردم هر روز کوچکتر میشه و مردم در فقر و بدبختی و فلاکت زندگی می‌کنن. در حالی‌که ایرانی یکی از ۱۰کشور ثروتمند جهانه. خوب این پول و این سرمایه‌ها کجاها میره و خرج چه کسانی میشه؟

 پس جلوی ما یک راه بیش نیست آن هم سرنگونی این نظام توسط کانون‌های شورشی و ارتش آزادیبخش تا بتوانیم سال۱۴۰۳ را به سال سرنگونی تبدیل کنیم

کامران از کرچ: مشکل معیشت در کشور ما این نیست که ایران کشور فقیری است حتی به اعتراف ولی‌فقیه ارتجاع خامنه‌ای جنایتکار ایران دارای ۷درصد منابع طبیعی جهان است.

مشکل در حاکمیت دزد و اختلاس‌گر و جنگ‌طلب و جنگ‌‌افروزه که یک قلم پول مردم ایران را به‌جای این‌که خرج مردم ایران کنه خرج تروریسم در یمن، فلسطین، سوریه و عراق و لبنان می‌کنه. با دلار ۶۵هزار تومانی خامنه‌ای جنایتکار از عملکرد دولت رئیسی جلاد تشکر می‌کنه این تشکر چه معنایی داره این مثل یک تف سربالاست. .

محمد از تهران: با درود به کانون‌های شورشی که در شهرهای مختلف با فعالیت‌های انقلابی‌شان شعله مقاومت را زنده نگه‌داشته‌اند. در رابطه با بحران اقتصادی و فقر و گرانی و بیکاری باید بگم که رژیم آخوندی اقتصاد ایران را قتل‌عام کرده. البته باید بگم که ما خواسته‌ای از این نظام برای حل مشکلاتمان نداریم. چون در این نظام راه‌حلی برای مشکلات مردم وجود نداره. یک راه‌حل برای حل مشکلات اقتصادی مردم دارم و اونم شورش و قیام و انقلابه. که باید ریش و ریشه این نظام را بسوزانیم و ۱۴۰۳ را به سال سرنگونی رژیم آخوندی تبدیل کنیم که حتماً چنین خواهد شد.

 

 

لطفا به اشتراک بگذارید: