موضعگیری های سران وسرکردگان رژیم وشاخ و شانه های تمسخرآمیز

رئیسی جلاد ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

جلوه‌های این عملیات هماهنگی کامل بین میدان و دیپلماسی بود، در این عملیات بخش‌های نظامی و بخش‌های دیپلماسی وزارت‌خارجه هماهنگی کامل داشتند و هر بخشی وظیفه خودش رو به‌خوبی انجام داد. همکاریهای بخش‌های مختلفی از دولت، ستاد نیروهای مسلح، وزارت دفاع، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی، رسانه ملی و حقیقتاً یک همکاری و هماهنگی بسیار خوبی بین بخش‌های صف و ستاد بود.

مجلس ارتجاع- ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

عضو هیأت‌رئیسه مجلس: بیانیه‌ای با امضا ۲۰۶ نفر از نمایندگان محترم مجلس پیرامون حمله و اقدام انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تدوین شده که قرائت میشود:

اعلام می‌داریم هر گونه خطای راهبردی رژیم اسراییل و پشتیبان آن آمریکای خبیث در تجاوز به سرزمین ایران اسلامی با پاسخ مقتدرانه فرزندان ملت روبه‌رو خواهد شد آن‌چنان‌که همگان پایان عمر نکبت‌بار رژیم جعلی اسراییل را به نظاره خواهند نشست.

عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع ۲۶ فروردین ۱۴۰۲

اگر اقدام دیشب صورت نمی‌گرفت، ممکن بود رژیم صهیونیستی با یک محاسبه غلط، دست به اقدامات فراتر از اون بزند، داخل مرزهای کشور را مورد هدف قرار بگیره.این را هم بدانند مردم عزیز مان که خب اگه این اقدام صورت نمی‌گرفت، رژیم صهیونیستی ممکن بود تو این محاسبه غلطش، برداشت دیگری از خویشتن‌داری ایران بکند.

تقوی‌نیا - ۲۶ فروردین ۱۴۰۲

جمهوری اسلامی متوجه شد که هزینه پاسخ ندادن به اقدامات اسراییل بیشتر از پاسخ دادن شده یعنی این‌که جمهوری اسلامی پاسخ نمی‌داد، حمل بر ضعف او نبود به‌دلیل ضعف او نبود به‌دلیل عدم توانایی او نبود دلایل دیگری داشت اما این محاسبه بعد از ترور سردار زاهدی و سایر نیروهای سپاه در کنسولگری خوب تغییر کرد.

عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع ۲۶ فروردین ۱۴۰۲

هنوز بخش‌های دیگری از جبهه مقاومت اتفاقاً عامدانه سعی کردند که فرصت رو به خود جمهوری اسلامی بدهند که به‌صورت یگانه اقدامش رو سامان بدهد اگر مجموعه جبهه مقاومت بخواهد در یک اقدام گسترده‌تر مستقیماً وارد مواجهه با رژیم صهیونیستی بشه حتماً آثارش از اتفاق بامداد امروز دردناک‌تر برای رژیم صهیونیستی بود.

 تلویزیون رژیم 26 فروردین 1403  

گوینده: دبیرخانه شورایعالی امنیت ملی در بیانیه ای ضمن تبریک عملیات هوشمندانه وعده صادق تاکید کرد  فعلا اقدام نظامی دیگری در دستور کار ندارد.

شورایعالی امنیت ملی هشدار داده چنانچه رژیم صهیونیستی بخواهد به اقدامات شرارت بار خود علیه ایران با هر ابزار روش و در هر سطحی ادامه دهد پاسخی حداقل ده برابر همان نوع دریافت خواهد کرد .

دبیر شورایعالی امنیت ملی همچنین در پاسخ به تماس تلفنی مشاور امنیت ملی هند تاکید کرد تنها راه برقراری ثبات در منطقه آتش بس فوری و دائم در غزه و رفع کامل محاصره مردم فلسطین است اقای احمدیان با بیان اینکه ایران به درخواست کشورهای دوست از اقدام تنبیهی خود بشدت کاسته است  

سرلشگر بسیجی عبدالکریم موسوی سرکرده ارتش تحت امر خامنه‌ای ۲۶ فروردین ۱۴۰۳  

یک بار دیگر هشدار می‌دهیم که اگر رژیم نامشروع صهیونیستی بخواهد اصرار بورزد در اقدامات تجاوزکارانه خود این بار با مجازاتی سنگین‌تر و سخت‌تر مواجه خواهد شد به سردمداران آمریکا هم هشدار می‌دهیم چنان‌چه آمریکا ورود و مداخله کند به حمایت از رژیم صهیونیستی تمام پایگاه‌ها و منافع آمریکا در منطقه به خصوص از آن جاهایی که از آن مبدا اقدامی بر علیه ایران صورت بگیرد همه اون پایگاه‌ها و منافع اهداف عملیاتی محسوب شده و مورد هدف جمهوری اسلامی ایران قرار خواهند گرفت. 

غریب‌آبادی معاون قضائیه جلادان  -۲۶ فروردین ۱۴۰۳

غریب آبادی دبیر شورای حقوق‌بشر قوه قضاییه: پیام جمهوری اسلامی ایران این هست که با امنیت ایران کشوری ، گروهی، گروهک‌های تروریستی و رژیم‌های جنایتکار و رژیم صهیونیستی نمی‌توانند به‌سادگی بازی بکنند و اگر وارد حریم منافع ملی و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران بشوند پاسخ قاطع دریافت خواهند کرد .

ابوالفضل بازرگان پژوهشگر امنیت بین‌الملل-۲۶ فروردین ۱۴۰۳

  از ابعاد مختلف خیلی می‌شود داستان دیشب را نگاه اما به شخصه برای من یک اتفاق فوق العاده بود چرا؟ چون بعد از هشتاد سال به یک کشور هسته‌یی حمله شد و این را من مدیون شجاعت و جسارت مستقیم آقای خامنه‌ای رهبری می‌دانم که کل این قاعده بازدارندگی هسته‌یی هم در علم روابط بین‌الملل هم در خدمت شما عرض کنم که بازدارندگی هسته‌یی اسراییل زیر سؤال رفت از این بابت به نظر من اتفاق خارق‌العاده‌ای بود یعنی پیام روانی که دیشب داشت به‌مراتب ارزشش از عملیات نظامی بیشتر بود یعنی اگر بخواهیم به‌لحاظ لجستیکی و استراتژیکی عملیات را به‌لحاظ نظامی بررسی کنیم با اثر روانی که داشت که ما دیگه دنبال سفارت شما نمی‌رویم دنبال جولان نیستیم...

پاسدار سعید قاسمی سرچماقدار خامنه‌ای-۲۶ فروردین ۱۴۰۳

  باید مراقب فضای مجازی باشیم ما فضای مجازی این قدرت رو داره که از همین دیروز شروع کردند یعنی از امروز صبح شروع کردند در واقع که آقا اینها چه اهدافی را زدند و اینها چی بوده دره و بیابان رو زدند اینها و فلان و این ها  وارد یک مرحله جدیدی اصلاً از پروسه‌های عملیاتی اینها شدیم از دیشب در واقع بعد از عملیات هفت اکتبر این تاکتیک و این تکنیک که یک استراتژی برگزیده جمهوری اسلامی است وارد صحنه و مراحل جدیدی شده که دیگه از این به بعد بایستی ببینیم که این بازی رو طرف مقابل ما چگونه می‌خواهد به میدان بکشه و بعد ما متقابلاً وارد در واقع اسمش رو نگذاریم بازی من از این لفظ خوشم نمی‌آید.

  بعد از این قصه چه خواهد شد نمی‌دانم دکتر یعنی واقعیتش این که باید منتظر باشیم ببینیم که لاکن بسیار آینده این قصه همان‌طور که آقاجان خط و نشان کشیدند برای اینها شفاف و روشن است برای ما ما بسیاری از نیروهای میدانی رو داریم که عاشق شهادت هستند له له می‌زنند  

خبرگزاری نیروی قدس گزارش کرد : حسن روحانی رئیس جمهور سابق در دیدار با جمعی از فعالان سیاسی و اجتماعی، مدیران اقتصادی، روزنامه نگاران، وزیران و استانداران دولت های یازدهم و دوازدهم درخصوص عملیات تلافی جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی اظهار داشت: همه ما می دانیم که اسرائیل یک دولت غاصب است، اسرائیل دولتی است که همه اصول انسانی را نه امروز بلکه در طول ۷۶ سال گذشته زیر پا گذاشته و یک رژیم آدمکش است که به اصول بین المللی نیز توجه نمی کند.وی با اشاره به شهادت سردار زاهدی و همرزمانش در حمله جنگنده های اسرائیل ادامه داد: اسرائیل یک خطای بزرگ انجام داد و به ساختمان کنسولی ایران در دمشق حمله کرد که موجب شهادت فرماندهان شجاع سپاه پاسداران شد. این کار، احمقانه بود.   امیدواریم صهیونیست ها درس گرفته باشند و تنبیه شوند و دست از تجاوز بردارند.روحانی تصریح کرد: آنها اگر بخواهند به تجاوز ادامه دهند به طور طبیعی پاسخ آن را خواهند دید، گرچه ما امیدواریم حماقتشان را بار دیگر تکرار نکنند

 

 

لطفا به اشتراک بگذارید: