فضیحت نمایش جمعه با حضور آخوند صدیقی

پس از رو شدن افتضاح ازگل روز ۲۴ فروردین خامنه‌ای نمایش جمعه‌ٔ تهران را به آخوند صدیقی سپرد! تصمیمی که تنش را در درون حاکمیت تشدید کرد.

سایت تابناک وابسته به محسن رضایی نوشت: «تا کی نظام و انقلاب بابت سهل‌انگاری و تخلفات اطرافیان برخی از مسئولان باید زیر سؤال برود؟»

محمدعلی ابطحی از باند مغلوب هم نوشت: «افکار عمومی درگیر حرف‌های متفاوت ایشان پس از ماجرای ازگل هست. نه دادگاهی حکم به برائت داده و نه دلیلی بر عدم حساسیت مردم به این مسأله مالی هست»

محمد مهاجری از مهره‌های باند غالب این‌طور نوشت: «می‌گویند ستاد نماز جمعه به این دلیل با حضور کاظم صدیقی موافقت کرد که بیاید و جمعیت ناچیز نمازگزاران را ببیند و ماستش را کیسه کند. حالا دیدید که آمد و متنبه هم نشد و تازه طلبکار هم بود؟»

روزنامه حکومتی هم‌میهن: «نماز جمعه دیروز تهران، در حد نماز جماعت یک مسجد متعارف بود».

روزنامه حکومتی فرهیختگان وابسته به ولایتی مشاور خامنه‌ای: «سپردن تریبون نماز جمعه به آقای صدیقی به‌عنوان فردی که اخبار او در چند روز اخیر حاشیه‌برانگیز شده است باعث شده عقلانیت پشت این تصمیم به چالش کشیده شود».

واقعیت این است که خامنه‌ای اگر این آخوند را به صحنه نمی‌فرستاد معنی آن پذیرش دزدی و فساد او توسط خامنه‌ای بود؛ از آنجایی‌که آخوند صدیقی از مهره‌های مجیزگو و جنایتکار نزدیک به خامنه‌ای است، لذا خامنه‌ای با پذیرش چنین فضاحتی تلاش کرد تا از این بحران خارج شود؛ اما بیشتر در باتلاق آن فرو رفت.

لطفا به اشتراک بگذارید: