به اعتراف سرگزی عضو مجلس ارتجاع از ابتدای سال تاکنون ۲۶ نفر از نیروهای سپاه و انتظامی به هلاکت رسیده اند

به اعتراف سرگزی عضو مجلس ارتجاع از ابتدای سال تاکنون که ۲۷ روز می‌گذرد تعداد ۲۶ نفر از نیروهای سپاه و انتظامی در عملیات‌های مختلف کشته شده‌اند.

سایت حکومتی ایلنا، خبر داد: سال گذشته حدود ۲۰ پرستار در بیمارستان امیراعلم استعفا دادند، که این رقم برای این بیمارستان بسیار کوچک، زیاد است. با توجه به این نمونه، اگر بگوییم در بیمارستانهای بزرگ‌تر آمار استعفا و ترک کار از این رقم بسیار بیشتر است، پربیراه نگفته‌ایم.

ایلنا، برای نمونه افزود: پرستاران بیمارستانهای گلستان و بقایی اهواز و بیمارستان باغملک روز شنبه، ۲۵ فروردین‌ماه، در اعتراض به اجرا نشدن تعرفه‌گذاری پرستاری، اجرا نشدن پرداخت فوق‌العاده خاص، اجبار به انجام اضافه کار و مسائل دیگر، مقابل این مراکز درمانی تجمع کردند.

متیو میلر سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا، بار دیگر موضع دولت آمریکا در تحولات اخیر را بازگو کرد و گفت: ما هم‌چنان بر اهمیت جامعه بین‌المللی به‌عنوان یک جبهه واحد در محکومیت اقدامات غیرمسئولانه و تشدید کننده تأکید خواهیم کرد. حمله رژیم ایران حاکمیت چند کشور در منطقه را نقض کرد.

جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا، با بیان این‌که ما به تصمیم اسراییل برای پاسخگویی به ایران احترام می‌گذاریم، گفت: اسراییل در این زمینه مستقل عمل می‌کند.

جان کربی افزود: من نمی‌توانم بگویم پاسخ اسراییل به رژیم ایران چگونه خواهد بود، اما آنها توانمندی نظامی حیرت انگیزی از خود نشان دادند و به رژیم ایران فهماندند که با یک ائتلاف بین‌المللی طرف خواهند بود.

تایمز اسراییل خبر داد: کابینه جنگ اسراییل به جلسه خود در مورد پاسخ به حمله رژیم ایران پایان داد و تصمیم گرفته است ضربه تلافی‌جویانه به این رژیم دردناک باشد، در عین‌حال به تشدید تنشها نینجامد. هم‌چنین آمریکا نیز آن‌را رد نکند.

واشنگتن پست خبر داد دولت اسراییل در حال آماده‌سازی برای حمله به تأسیسات زیرساختی رژیم است، نتانیاهو از ارتش آن کشور خواسته است تا اهداف مورد نظر را مشخص کند. این حمله قریب‌الوقوع است.

نفتالی بـِنـِت نخست‌وزیر پیشین اسراییل گفت: رژیم ایران اشتباه بزرگی را مرتکب شد. این رژیم طی ۳۰ سال گذشته از طریق نیروهای نیابتی خود منطقه را ویران کرده است. سر این اختاپوس وحشتناک در تهران است و شاخکهایش در لبنان و یمن و عراق و سوریه و غزه.

سناتور آمریکایی باب منندز نوشت: من به صراحت حمله شنیع رژیم ایران به اسراییل را محکوم می‌کنم. رژیم وحشی و سرکوبگر تهران با تسلیح نیروهای نیابتی در منطقه، به حرکت خود به سوی نابودی ادامه داده است.

وال استریت ژورنال به‌نقل از یک تحلیلگر سابق دولت اسراییل نوشت: حالا دیگر رژیم ایران از پنهان شدن در پشت عوامل نیابتی خودداری کرده و در حمله مستقیم و رودر رو به اسراییل قرار گرفته است. اسراییل دیگر نمی‌تواند ساکت بنشیند و همه چیز را رهگیری کند.

تایمز اسراییل به‌نقل از خبرگزاری دولتی لبنان گزارش داد اسراییل به خانه‌یی در منطقه حنین در حومه شهر بنت جبل حمله کرد. صدای انفجار بسیار شدید و بیشتر از حد معمول بود و در سراسر منطقه نبطیه شنیده شد.

فریدون عباسی عضو مجلس ارتجاع، در هراس از عواقب جنگ‌افروزی رژیم در منطقه به سران رژیم هشدار داد و گفت: ما باید در داخل مراقبت امنیتی‌مان را بیشتر کنیم که از نفوذیها ضربه نخوریم.

سایت حکومتی بهار نیوز، به لرزان بودن بازار ارز اعتراف کرد و نوشت: فارغ از نتایج و تلفات این حمله موشکی، اذهان عمومی، بالا رفتن نرخ ارز را پیش‌بینی کردند و این اتفاق نیز رخ داد. دلار که در بیست و پنجم فروردین‌ماه، در محدوده ۶۵ تا ۶۶ هزار تومان در نوسان بود، با افزایش تنشها در ابتدای روز بیست و ششم فروردین، بر اساس اعلام برخی کانال‌ها مرز ۷۲ هزار تومان را نیز رد کرد.

لطفا به اشتراک بگذارید: