موضعگیریهای سران و سرکردگان رژیم و شاخ و شانه‌های تمسخر انگیز

رئیسی جلاد در تماس با امیر قطر گفت: اینک قاطعانه اعلام می‌کنیم که کوچکترین اقدام علیه منافع ایران قطعاً با پاسخی سهمگین، گسترده و دردناک علیه همه عاملان آن مواجه خواهد شد.

رئیسی جلاد هم‌چنین در دیدار با یکی از مزدوران لبنانی رژیم گفت حمله به اسراییل شکستی راهبردی برای رژیم صهیونیستی است و فراتر از شکست نظامی، شکست امنیتی رژیم نیز هست که تغییر معادلات منطقه به نفع آرمان فلسطین را در پی داشته است.

رئیس‌جمهور ارتجاع افرود: وحدتی که امروز در میان امت اسلامی و فراتر از آن در افکار عمومی جهان شکل گرفته و هم‌چنین تنفری که از آمریکا، غرب و رژیم صهیونیستی در جهان فراگیر شده، در هیچ دوره و زمانی سابقه و نظیر نداشته است. در صورت ارتکاب هر اشتباهی، صهیونیستها و حامیان آنها معنای پاسخ واقعی و گسترده نظام را درخواهند یافت.

اژه‌ای رئیس قضاییه جلادان گفت: جمهوری اسلامی از پیش اعلام کرده بود که یک اقدام تنبیهی و متناسب را در قبال جنایت اسراییل در دمشق صورت می‌دهد، فلذا صهیونیستها با همکاری آمریکایی‌ها و برخی دیگر از دوّل غربی، تمهیدات لازم را برای رهگیری موشکها و پهپاد‌های ما اندیشیده بودند، اما با این حال، تعداد قابل توجهی از این پرتابه‌ها، با موفقیت به اهداف مورد نظر اصابت کردند و اثرات مورد نظر را گذاشتند.

اژه ای: این عملیات این را نشان داد که کار تنبیهی بود یه کاری بود که فقط دو تا محل نظامی این رژیم غاصب را که از همان جا هم آنها حمله کرده بودند به کنسولگری ما به‌شهادت رساندن بعضی از سرداران عزیز مستشاری ما را، فقط این مرکز را مورد نظر داشتند ولی این دو به دشمن فهماندند، به آمریکا حتی فهماندن به رژیم غاصب فهماندند که ببینید این یک عمل تنبیهی و یک عمل متقابل با همان مسأله بود شما که مدعی هستید اگر می‌خواهید واقعاً آتش جنگ توسعه پیدا نکنه، شما که اگر می‌خواهید فراگیر نشه باید رژیم غاصب را سر جایش بنشانید، از حمایت آن نکنید اگر بخواهند دست از پا خطا بکنند این دیگه حمله بعدی ما حمله تنبیهی نخواهد بود.

ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح رژیم گفت: به سران کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان یادآوری می‌کنیم دست از حمایت رژیم اسراییل بردارید. هرکس از جمله شما و اسراییل پایش را از گلیمش درازتر کند پاهایش را قدرتمندتر از پاسخ قبلی به اسراییل قطع خواهیم کرد.

باقری معاون سیاسی وزارت‌خارجه رژیم درباره حمله احتمالی اسراییل به رژیم آخوندی گفت: در صورت سر زدن خطای مجدد از سوی دشمن، صهیونیستها بدانند که دیگر ۱۲ روز وقت نخواهند داشت و سرعت پاسخ ایران کمتر از چند ثانیه خواهد بود.

چون تکرار خطای دیگه این انتظار رو باید داشته باشند که ضربه‌ای سخت‌تر سریع‌تروفوری تر. این بار صهیونیستها باید بدونند۱۲ روز مهلت نخواهند داشت، در واقع پاسخی که دریافت می‌کنن مقیاس و سنجشش روز یا ساعت نخواهد بود بلکه ثانیه خواهد بود.

فریدون عباسی عضو مجلس ارتجاع گفت: این رژیم در داخل نفوذی دارد، یا اقدام به ایجاد انفجار می‌کند یا دست به ترور می‌زند، در نتیجه ما باید در داخل مراقبت امنیتی‌مان را بیشتر کنیم که از نفوذی‌ها ضربه نخوریم. 

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو مجلس ارتجاع مدعی شد: بیش از نیمی از موشکها و پهپادهایی که در عملیات اخیر به کار رفتند، به هدف خوردند. طرف مقابل فهمید ما داریم عملیات انجام می‌دهیم و به نوعی غافلگیر نشد.

وی افزود: این‌که دلار با افزایش روبه‌رو شده است، اثر احساسی پس از این عملیات است و یادمان باشد که اصل گران‌شدن دلار، ذاتاً به این موضوع برنمی‌گردد و ریشه‌های اصلی آن در کسری بودجه، خلق پول و مؤلفه‌های دیگر نهفته است.

لطفا به اشتراک بگذارید: