بشنو ازایران مجید رضا از مشهد و غفور از خمام گیلان و آرتان از تهران

مجیدرضا ازمشهد:

همان‌طور که خودتون میدونین فقر و گرونی در ایران بیداد می‌کنه و قدرت خرید رو از مردم گرفتن و اکثریت مردم توی فقرمطلق هستن. چون جانیانی توی مشهد مثل علم‌الهدی هستن که چنگ انداختن روی ثروت مردم. من روزانه شاهد فقر مردم‌مون هستم و واقعا قلب آدم اتیش می‌گیره که این‌همه بدبختی، این‌همه گرونی، کودکان کار و فساد که سفره مردم هر روز کوچک و کوچکتر میشه

ولی می‌خوام بگم چاره همه گرونیها و فقر و بدبختی مردم‌مون فقط و فقط سرنگونی هستش شک نکنین که امسال سرنگونی اخوندا به دست خودمون هست. امسال سال قیام و شورش هست.

غفور از شهر خمام در گیلان:

در این برهه حساس و بزنگاه تاریخی کشورمون باید بگم که رژیم واپسگرا و نکبت اسلامی در مخمصه‌ای بزرگ گیر افتاده به‌طوری‌که راهی برای برون‌رفت از اون نداره. بحران و مشکل اقتصادی فقط یکی از صدها مشکل رژیم از بدو پیداش اونه. چرا که ذات این رژیم بر اساس دروغ و فریب بنا نهاده شده. در رژیم کثیف و شارلاتان مذهبی، اصلاحات معنی و مفهوم نداره از بن و ریشه غرق در فساد و تباهی هست. تنها راه رهایی سرنگونی زود هنگام این رژیم اختاپوس مذهبی هست. سال۱۴۰۳ را باید به سال کابوس و نابودی جمهوری اسلامی تبدیل کنیم.

اورتان از تهران:

بالای ۸۰درصد مردم زیر خط فقر هستند. حالا اگر بخواهیم دلیل این مشکلات را بررسی کنیم. می‌بینیم که همه این مشکلات به‌خاطر فساد حاکمیت و تک‌تک مسئولان این رژیم است. ریشه در یک فساد سیستماتیک حکومتی و ضدمردمی دارد. در حالی‌که ما دارای منابع طبیعی، نفت و گاز و بقیه ثروتها هستیم ولی وضعیت معیشت مردم این است. پس چاره همه مشکلات در سرنگونی این رژیم هست. پس در سال۱۴۰۳ باید با گسترش کانون‌های شورشی و گسترش اعتراضات و قیام زمینه را برای سرنگونی و برقراری یک جمهوری خوب و بهتر آماده کنیم.

 

 

 

 

لطفا به اشتراک بگذارید: