حمله بی‌نقاب چند روز قبل سرمار ولایت تو منطقه خیلی بالا گرفته _ موشکاف

موشکاف سلام به همه دوستای باصفا و بامرام، رفقا حرف و حدیثا توی نظام، سر حمله بی‌نقاب چند روز قبل سرمار ولایت تو منطقه خیلی بالا گرفته، برای نمونه ببینیم این روزنومه حکومتی چی نوشته:

 

روزنامه حکومتی شرق ـ ۲۸ فروردین

چرا ایران خود را ناچار از حمله به قلمرو اسراییل دید.

تهران گفته است که هدفش محدود نگه‌داشتن سطح درگیری و جلوگیری از تبدیل اقدام ایران به یک جنگ گسترده و احتراز از تلفات انسانی بوده است. اقدامات دیپلماتیک ایران در چند روز قبل از حمله و از جمله خودداری از تلاش برای توسل به اصل غافلگیری حاکی از این امر است. به هر حال، ایران گویا کوشش داشته تا الگوی حمله به پایگاه آمریکایی عین‌الاسد بعد از ترور سردار سلیمانی را مبنای کار قرار دهد. اکنون سؤال این است که آیا این تاکتیک کار خواهد کرد یا خیر؛ یعنی آیا اسراییل هم مانند آمریکا در آن قضیه، کار را تمام‌شده تلقی خواهد کرد و دست به واکنشی نخواهد زد یا خیر.

 

موشکاف؛ بعــــــــــله. رک و راست می‌گه که این حمله با اون همه دامب و دومب، با الگوی عین‌الاسد بوده، یعنی از چند روز قبل خبر دادن که آی برید کنار، برید کنار! بعدشم زدن موشکهای بی‌خطر به بیابونای بی‌نفر! هاهاهاها حالا بریم سراغ پاسدار قاسمی سردسته لباس‌شخصیها ببینیم اون چی گفته:

 

‌تلویزیون رژیم ـ پاسدار سعید قاسمی ـ ۲۶ فروردین

باید مراقب فضای مجازی باشیم ما فضای مجازی این قدرت رو داره که از همین دیروز شروع کردند یعنی از امروز صبح شروع کردند در واقع که آقا اینها چه اهدافی را زدند و اینها چی بوده دره و بیابان رو زدند اینها و فلان و اینها شیطنتهایی که رسانه‌ها (این بود).

من جالب است بگویم که خیلی از دوستان ما حتی بر این باور بودند که اصلاً مگه شما دیدید تا حالا تو این مدت اینها یک پهپاد توانسته باشه رد کرده باشه این محور و اینها

مهم اینه که این هیمنه شکست اصلاً بحث این نیستش که چه هدفی رو زدیم چند درصد توفیق داشتیم توی این قصه

مجری: که داشتیم که داشتیمها یعنی می‌خواهم بگم یک موقع برداشت نشه که نبوده بوده!

موشکاف مجری زودی پرید وسط که یارو پاسدار چماق کش بیشتر از این بندو آب نده هاهاهاها حالا خوبه یه نگاهی‌ام به دسته گلای دیگه‌ای که تو نظام آب دادن بندازیم:

 

روزنامه حکومتی هم میهن ـ ۲۸ فروردین

مردم و مثلث قات

در یک ماه گذشته موضوعاتی که در کنار خطر جنگ با اسراییل موجب بیشترین توجه افکار عمومی و واکنش گسترده در شبکه‌های مجازی شد، می‌توان با سه کلید واژه « قیطریه، ازگل و تلخ گوشت» نام برد که به‌طور خلاصه «قات» نام می‌نهیم. .

در موضوع نخست، شهرداری تهران تصمیم گرفت در بخشی از پارک قیطریه، مسجدی احداث کند که با موج منفی اهالی منطقه، نخبگان و افکار عمومی مواجه شد

موضوع دوم، انتقال زمین حوزه علمیه ازگل به یکی از ائمه جمعه موقت تهران مورد توجه و اعتراض افکار عمومی قرار گرفت،

موضوع سوم، اظهارات یک منبری سیاسی دیگر در شب‌های قدر در صدا و سیما، موجب واکنش گسترده متدینین و افکار عمومی شد،

. در اسلام قدرت محور، نظر و برداشت و فتوای حاکم سرنوشت را تعیین می‌کند و مردم به جای حق انتخاب، تکلیف اطاعت دارند

موشکاف اما به همین زودیاس که این مردم سرنوشت شما رو تعیین کنند!، دوستان عزت زیاد

 

لطفا به اشتراک بگذارید: