بشنو از ایران - کاوه از دزفول و محمد از سنندج

من کاوه هستم از دزفول: که شغل ثابتی ندارم و  همه کارهام قراردادی و محدود با حقوق پایینه اما نمیدونم روی کدومش دست بذارم. دلار که داره روزانه بالا میره که البته دودش فقط به جیب مردم محروم و ستمزده ایران میره، دستمزد یک کارگر که ۷میلیون اعلام شده شما تصور کنید با این میزان چی میتونه خرید کنه؟

چه جوری باید زندگیش رو بگذرونه؟ مطمئناً تا روز ی که این نظام هست بدتر هم میشه که بهتر نمیشه وقتی یک جلاد رو رئیس‌جمهور می‌کنند مگه میشه انتظار مهار تورم رو داشت؟ این تخصصش در اعدام کردن و حکم صادر کردنه مگه کسی قتل‌عام سال۶۷ یادش رفته چنین کسی که تخصصش جلادی و آدمکشی هست اقتصاد چه می فهمه به‌نظر من هیچ راهی برای ما مردم باقی نمونده جز قیام برای سرنگونی

۱۴۰۳ اتیش به بیت میرسه

تنها ره رهایی سلاح و سرنگونی هیهات من الذله

 

محمد هستم از سنندج:

همین الآن نزدیک ۴۰میلیون ایرانی زیر خط فقر هستن و خیلی از جوانهای ما بیکار هستن و حقوق پایه یک کارگر ۷میلیون در نظر گرفته شده شما حساب کنید این کارگر باید آخر ماه شرمنده زن و بچه‌اش باشه، خود این آخوندها و مزدورانشان آیا میتونن به این شکل زندگی کنن یا حقوقهای نجومی ۲۰۰ تا ۳۰۰میلیونی تومانی می‌گیرند و در عیش و نوش زندگی می‌کنن که خیلیهاشون هم مثل نماینده‌های مجلس افشا شد.

البته ما می‌دانیم که حل این مشکلات فقط یک راه داره و اون هم سرنگون کردن این نظام فاسد به‌دست مقاومت مردم ایران و همین کانون‌های شورشی که با آتش خودشان خواب را از چشم خامنه‌ای و مزدورانش ربودن چون این رژیم فقط زبان زور و آتش را می‌فهمد.

 

 

 

 

لطفا به اشتراک بگذارید: