بشنو از ایران رضا از ایلام - زلال از چالوس وبهرام از بندرانزلی

 

رضا از ایلام: خامنه‌ای دشمن اصلی مردم ایران است و صورت مسأله دیگری که دارد و آن این است که نگذارد دوباره قیام شکل بگیرد زیرا او به‌شدت از شکل‌گیری قیام دوباره به‌شدت وحشت دارد. تحریم انتخابات مجلس بواقع یک شکست جدی برای خامنه‌ای بود. و الآن هم جنگ گرگها بر سر قدرت بالا گرفته و پایگاه اجتماعی رژیم هم هر روز بد و بدتر میشه. کانون‌های شورشی هم با عملیات‌های آتش خود علیه نهادهای سرکوبگر، خواب را از چشم این آخوندها ربودند. در صحنه بین‌المللی هم می‌بینیم که هر روز سر و صداش به‌طرف سر مار می‌چرخد.

زلال از چالوس: واقعیت اینه که بحرانهای اقتصادی اجتماعی هم نسبت به سال گذشته بیشتر شده و گرانی افسارگسیخته هم امان مردم را بریده و هر روز مردم نارضایتی شون رو تو خیابونها نشون می‌دهند و اعتراض می‌کنند و همین‌طور شاهد سیلیهای محکم کانون‌های شورشی در سراسر کشور هستیم و در ضمن همه بدبختیهای خامنه‌ای نارضایتی اجتماعی، براش خطرناکتر و ترسناکتر شده و چون بوی قیام را حس می‌کنه. هر تجمع اعتراضی که ایجاد میشه کابوس قیام را می‌بینه. این روزها شاهدیم به‌نام بدحجابی و بی‌حجابی، همین‌طور زنان را سرکوب می‌کنند.

ارتش گرسنگان از ارتش قیام هم بی‌تابند- شعار ما هم هست زن مقاومت آزادی

بهرام از انزلی: زن مقاومت آزادی- رژیم آخوندی در آتشی که خود برپا کرده هر قدر خواست از آن سربلند بیرون بیاد با محاسبات غلط این بافته‌ها را به‌دور خود پیچید. .

 

 

 

لطفا به اشتراک بگذارید: