موج جدید اعدامها برای مقابله با قیام و فرار از عواقب جنگ‌افروزی - ۹ اعدام در دوم اردیبهشت و ۲۶ اعدام پس از عید فطر

حساب X خانم مریم رجوی :

خامنه‌ای برای مقابله با قیام و به ویژه مقاومت زنان ایران به موج اعدامهای جمعی روی آورده است. امروز دست کم ۹ زندانی و در ۱۱ روز گذشته جمعاً ۲۶ زندانی در شهرهای مختلف ایران عمدتاً به بهانه مواد مخدر حلق‌آویز شده اند.

 اعدامهای وحشیانه امروز در حالی صورت میگیرد که روزگذشته مجلس نمایندگان آمریکا لایحه پیشنهادی آقای مک کال رئیس کمیته خارجی «صلح از طریق قدرت در قرن۲۱» را به تصویب رساند که ۶ بخش آن لوایحی علیه نقض وحشیانه حقوق بشر، جنگ افروزی و صدور تروریسم توسط دیکتاتوری دینی حاکم بر ایران است. ۸۴ درصد نمایندگان مردم آمریکا رأی مثبت دادند.

شورای امنیت ملل متحد و اتحادیه اروپا را به اقدام فوری برای حسابرسی بین‌المللی از ملایان در ایران به منظور توقف ماشین سرکوب و اعدام و نجات جان زندانیان فرا میخوانم.

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

موج جدید اعدامها برای مقابله با قیام و فرار از عواقب جنگ‌افروزی

۹ اعدام در دوم اردیبهشت و ۲۶ اعدام پس از عید فطر، فراخوان به اقدام فوری برای توقف ماشین اعدام و کشتار

خامنه‌ای برای جلوگیری از قیام و ایجاد جو رعب و وحشت و برای فرار از عواقب جنگ‌افروزی که هر روز بیشتر دامنگیرش می‌شود، به ماشین جنایت و اعدام شتاب بیشتری داده است. دست‌کم ۹زندانی در روز یکشنبه دوم اردیبهشت و ۲۶زندانی در ۱۱ روز پس از عید فطر در زندانهای زنجان، اصفهان، ارومیه، همدان، مشهد، قزلحصار، تبریز، اهواز، کرمان و چابهار قربانی ماشین کشتار آخوندها شده‌اند.

دژخیمان خامنه‌ای امروز یکشنبه دوم اردیبهشت ۹ زندانی را در زندانهای کرمان، قزلحصار و چابهار حلق‌آویز کردند. در این اعدام‌های جنایتکارانه احمد رضا میری، شمس‌الدین کشانی، شوکت شه بخش و یک زندانی دیگر که همگی از هموطنان بلوچ بودند همراه با یک هموطن کرد با شهرت مردانی در زندان مرکزی کرمان؛ علیرضا شهباز و علی جعفر طاهری در زندان قزلحصار و سعید جدگان و محمد انجم روز در زندان چابهار بدار آویخته شدند.

روز پنجشنبه ۳۰فروردین جلادان خامنه‌ای ۴زندانی شامل دو برادر به‌نام‌های زمان و سلام طاهری، غلام قادر سامانی و ابراهیم نورزهی را در زندان مرکزی مشهد و فریبرز دادگر را در زندان سپیدار اهواز بدار آویختند. چهارشنبه ۲۹فروردین ولی‌الله بخت‌آور در زندان مرکزی تبریز و یک زندانی در زندان قزلحصار اعدام شدند. روزهای ۲۳، ۲۵، ۲۶، و ۲۷فروردین نیز ۱۰زندانی توسط دژخیمان بدار آویخته شدند که در اطلاعیه قبلی شورا اعلام شد.

مقاومت ایران بار دیگر ملل متحد و ارگانهای ذیربط و اتحادیه اروپا و کشورهای عضو را به اقدام فوری برای توقف ماشین شکنجه و اعدام در دیکتاتوری جنگ‌افروز آخوندها و نجات جان هزاران زندانی زیر اعدام فرامی‌خواند. سردمداران این رژیم به‌ویژه خامنه‌ای، رئیسی و اژه‌ای به‌خاطر چهار دهه جنایت علیه بشریت و نسل‌کشی باید در برابر عدالت قرار گیرند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ 

 

 

 

لطفا به اشتراک بگذارید: