بشنو ازایران پروانه از همدان و ناهید از گرگان و نوید از شیراز

پروانه از همدان:

همان‌طور که همه مردم ایران می‌دانند، رژیم با همه توانش در تلاش است که نگذارد قیامی شکل بگیرد، چون از هر جهت زیر ذره‌بین است و همین قیام این دفعه قطعاً به سرنگونی رژیم منجر می‌شود. الان هم که رژیم خودش را درگیر جنگ دیگری کرده است و هر روز که می‌گذرد بیشتر بر علیه خودش می‌شود. طبعاً آنچه که رژیم انجام می‌دهد، ترسش از دو تار موی زنان نیست، بلکه از براندازی و سرنگونی خودشان می‌ترسند و ما با شعار زن مقاومت آزادی به جنگ این آخوندها می‌رویم و رژیم را سرنگون خواهیم کرد

ناهید از گرگان

خب همان‌طور که می‌دانید این نظام خامنه‌ای یک نظام زن‌ستیز هست و از همان اوایل انقلاب ضدسلطنتی شروع به سرکوب زنان ایران کرده و تا الآن هم به بهانه های بی‌حجابی که روزانه در همه شهرهای ایران می‌بینیم، به سرکوب زنان ادامه می‌دهد و زنان در این ۴۵ سال اخیر، به‌خصوص در قیامهای ۹۶ و ۹۸ و ۱۴۰۱ حضور فعال داشته و دارن و به‌خصوص الآن زنان مجاهد خلق که سکاندار مبارزه با این آخوندها هستن و خصوصاً خواهر مریم که ناجی زنان ایران هست و بقیه خواهران مجاهد. که ما زنان ایران از اینها انگیزه می‌گیریم و با شعار زن مقاومت آزادی مثل آتشفشان به قلب ارتجاع و آخوندها شلیک می‌کنیم.

نوید هستم از شیراز

با تبریک شکست رژیم در جنگ‌افروزی در غزه. همان‌طور که برادر مسعود در پیام اخیرشان گفتند، خامنه‌ای بازنده استراتژیک در تله افتاد. پس از ۶ ماه در یک نوع نقطه‌عطف داخلی و منطقه‌ای و بین‌المللی، پرده کنار رفت و سر مار بیرون زد. اما با فضیحت حداکثر به سنگ خورد. بازم خطاب به سازش کاران داخلی و مماشاتگران خارجی دوباره تکرار می‌کنیم. مردم ایران می‌خواهند که این یکی شاه سلطان ولایت، همانند دیکتاتورهای پیشین، محمدعلی شاه و رضا شاه و محمدرضا شاه گورشان را گم کنند. انقلاب دموکراتیک و جمهوری دموکراتیک به دست توانای مردم ایران ایران پیروز می‌شود.

 

 

 

 

 

 

لطفا به اشتراک بگذارید: