بشنو از ایران صلاح از سنندج و علی از تهران

صلاح از سنندج:
همان‌گونه که خداوند باری‌تعالی در قرآن پیروز می‌فرماید لا‌اکراه فی‌الدین یعنی این‌که در دین و واجبات دینی هیچ‌گونه اجباری نیست. و روایت داریم از حضرت علی ع که می‌فرماید: من همیشه از یک چیز میترسم و آن این است که من کس یا کسانی را به‌زور و اجبار به دین خدا و واجبات دینی مجبور کرده باشم.
یعنی مجبور کردن اجبار کردن کس یا کسانی به اجرای واجبات دینی خودش گناه کبیره و بزرگ و نابخشودنی هست.
و از جهت دیگه خامنه‌ای بی‌شرف قانون اساسی دست نوشته آخوندهای مرتجع و خمینی جلاد را بهانه کرده است که باید مردم حجاب را رعایت کنند.
ای بی‌شرف پس چرا دختران خودتان و زنان خودتان این موضوع را رعایت نمی‌کنند.
و همه این سرکوبها و اختناق‌ها ناشی از روزها و ساعت ها و حتی ثانیه‌های عمر پلید و منفور حکومت ضدبشری‌تان می‌باشد.
حکومتی که از روز اول بر ضد آزادیها و حقوق‌بشر انسانیت شرافت و کرامت بنا شده است.
و از همان روز اول سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران به این امر واقف شدند و به قانون ضدبشری و ضدانسانی شما به‌اصطلاح قانون اساسی رأی ندادند. و پای این رأی ندادن به قانون‌تان چه خونها چه شکنجه‌ها و چه اسارتها که نصیبشان نشد.
ولی زهی خواب باطل همین مجاهدین امروز در غالب کانون‌های پرافتخار شورشی باز مانع این سرکوبگری‌تان خواهند شد. و این بار هم این موضوع را بر سر خودتان خراب خواهند کرد.

علی از تهران

این رژیم پوسیده و رو به سقوط تان نمیتوانند زنان این میهن را سرکوب کنند بلکه قیام با رهبری هشیارانه و قهرمانانه این زنان همچنان داره پیش میره. زنان قهرمانی که توانستند در قیام۴۰۱ توانستند قابلیتها و توانمندیهای خودشان را نشان دهند. و رهبری قیام را به اثبات برسانند. اتفاقا خامنه ای جنایتکار خوب تشخیص داده که بقول خانم مریم رجوی این رژیم توسط کسانی سرنگون خواهد شد که بحسابشان نمی آورد یعنی زنان نیروی تغییر. بنابراین خامنه ای بخاطر وحشت و ترس از اوج گرفتن قیام بشدت  در داخل سرکوب زنان را بالا برد و در صحنه خارج هم جنگ در منطقه .....

زن مقاومت آزادی

 

 

لطفا به اشتراک بگذارید: