گزارش رسانه‌های لوکزامبورگ از تظاهرات یاران شورشگر

گزارش تاگ بلات از تظاهرات یاران شورشگر در لوکزامبورگ

تاگ بلات در گزارشی از تظاهرات یاران شورشگر در لوکزامبورگ همزمان با اجلاس وزرای خارجه اتحادیه نوشت:

حامیان شورای ملی مقاومت ایران در لوکزامبورگ خواهان قرار دادن سپاه پاسداران در لیست تروریستی اتحادیه اروپا شدند.

تاگ بلات می‌افزاید: کامران دلیر، می‌گوید چرا اتحادیه اروپا به سیاست مماشات خود ادامه می‌دهد، وقتی می‌داند اگر به این سیاست ادامه دهد، شاهد هرج و مرج و بحرانهای بیشتری در خاورمیانه خواهیم بود و سرکوب در ایران افزایش خواهد یافت.

او افزود: اقدامات رژیم حاکم بر ایران برای جلوگیری از بروز قیام، بر دو پایه سرکوب در داخل و جنگ‌افروزی و صدور تروریسم در خارج ایران استوار است. کما این‌که حکومت ایران از بحران کنونی در غزه بهره‌برداری می‌کند.

تاگ بلات افزود: شبنم مددزاده نیز می‌گوید رژیم ایران روی سرکوب زنان متمرکز کرده است زیرا آنها در خط مقدم اعتراضات هستند. "ما می‌جنگیم! اروپا باید صدای مقاومت ایران را بشنود و به سیاست مماشات با این رژیم پایان دهد

رادیو ۱۰۰ کاما ۷ لوکزامبورگ

تظاهرات شورای ملی مقاومت ایران در میدان اروپا

هم‌زمان با اجلاس وزرای دفاع و خارجه اتحادیه اروپا

شورای ملی مقاومت از اتحادیه اروپا می‌خواهد سپاه پاسداران را

در لیست سازمانهای تروریستی قرار دهد

رادیو ۱۰۰ کاما ۷ لوکزامبورگ ۳ اردیبهشت۴۰۳: هم‌زمان با اجلاس وزیران دفاع و خارجه اتحادیه اروپا، تظاهرات شورای ملی مقاومت ایران در میدان اروپا. برگزار شد.

افشین علوی تأکید می‌کند که حکومت تهران سرچشمه همه بحرانها در خاورمیانه است او می‌گوید: «به‌مدت ۴۰ سال انتظار داشتند رژیم آخوندها تغییر کند. اما این اتفاق نیافتاد. ما می‌توانیم نتیجه را ببینیم، آنها به تمساح خوراک دادند. این باعث شد که امروز همه در برابر این دیکتاتوری مذهبی در بن‌بست قرار بگیرند. ما خواهان این نیستیم که دیگران به جای ما بجنگند. خودمان می‌توانیم رژیم را سرنگون کنیم، کافی است به رژیم آخوندها کمک و با آنها مماشات نشود و سپاه را در لیست تروریستی قرار بدهند. راه‌حل در دست ما و مردم ایران است. سفارتخانه‌های رژیم و دیپلمات‌هایش تروریستهایی هستند که در حال برنامه‌ریزی برای ترور مخالفان و طراحی بمب‌گذاری در اروپا هستند. زمان اقدام فرا رسیده است».

تلویزیون آر تی ال لوکزامبورگ-۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیرون از محل اجلاس وزرای خارجه اتحادیه اروپا ندای اپوزیسیون ایران به گوش می‌رسید که فریاد می‌زدند اروپاییها اکنون باید در مورد رژیم جمهوری اسلامی تصمیم درستی بگیرند رژیمی که نه تنها مردم ایران را سرکوب می‌کند، بلکه کل منطقه را نیز بی‌ثبات کرده است

افشین علوی گفت:امروز زمان اقدام است، جهان در مقابل این رژیم در بن‌بست قرار دارد.نمی توانید با آنها گفتگو کنید، به سیاست مماشات خود ادامه دهید. مردم ایران امروز مصمم هستند که آخوندهای حاکم را سرنگون کنند، حالا اروپا باید تصمیم بگیرد که کدام طرف می‌ایستد.

تلویزیون آر تی ال لوکزامبورگ گفت: امروز تصمیم گرفته شد که تحریم‌های جدیدی بر تولید و صادرات پهپادها و موشک‌های ایرانی اعمال شود.

سایت لواسان سیل – لوگزامبورگ-۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

مقاومت ایران روز دوشنبه تظاهراتی را در حاشیه نشست وزیران اروپایی ترتیب داد.

تظاهر کنندگان خواستار قرار دادن سپاه پاسداران در لیست سازمانهای تروریستی شدند.

آنها با پرچمهای بزرگ مقاومت در برابر رژیم آخوندها، و پرچم شیر و خورشید نشان ایران با سردادن شعارهایی خواستار حمایت اروپا شدند.

افشین علوی، عضو شورای ملی مقاومت ایران می‌گوید: «ما می‌خواهیم به وزرا و به کشورهای اروپایی بگوییم: منتظر چه چیزی هستید تا خطرناک‌ترین نهاد جهان یعنی سپاه پاسداران را در فهرست سازمانهای تروریستی قرار دهید؟.

برای ایرانیانی که در اروپا پناه گرفته‌اند، زمان آن فرا رسیده است که «اتحادیه اروپا شجاعت» طبقه‌بندی سپاه پاسداران را به‌عنوان یک سازمان تروریستی داشته باشد. افشین علوی ادامه داد: «سرنگونی این رژیم به عهده مردم ایران است. و مصمم است این کار را انجام دهد، این را در جریان قیامها و تحریم انتخابات نشان داد. اروپا باید سمت خود را انتخاب کند. آیا در کنار مردم ایران است یا می‌خواهد هم‌چنان توسط آخوندها گروگان گرفته شود؟»

 

 

لطفا به اشتراک بگذارید: