بالا گرفتن اختلافات در درون نظام در مورد اجرای طرح سرکوبگرانه زنان

طرح سرکوبگرانه و زن‌ستیزانه موسوم به «نور» برای سرکوب زنان به بهانه آخوندساخته بدحجابی به اختلافات در درون رژیم دامن زده است.

پاسدار رادان سرکرده جنایتکار نیروی انتظامی، گفت: با حمایت مجلس، دولت و قوه قضاییه و همراهی مردم اجرای "طرح نور" را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.

آخوند موحدی آزاد، دادستان جنایتکار کل رژیم اظهار داشت: طرح نور یک اقدام مقدم و مؤثر است و استمرار این طرح نقشه دشمن را خنثی خواهد کرد. وی افزود: دادستانی از اقدام قانونی فراجا حمایت می‌کند و این اقدام باید مستمر باشد و نباید مقطعی انجام شود.

پیش از این نیز، نیروی سرکوبگر انتطامی طی اطلاعیه‌یی، به تداوم طرح سرکوبگرانه موسوم به نور تأکید کرده و اعلام کرده بود: برخی شیطنت‌های رسانه‌یی توسط جریان‌سازی معاندین در اجرای سناریوهای ساختگی بر عزم و اراده پلیس تأثیری نخواهد داشت.

پاسدار حسن‌زاده سرکرده سپاه تهران بزرگ بر اقدامات سرکوبگرانه علیه زنان میهنمان گفته بود: متولیان امر و گروه‌های آموزش دیده موضوع رعایت قانون و ضوابط مربوط به حجاب را به‌صورت جدی‌تر در میان اصناف، ادارات، بازار، معابر، بوستانها، تفرجگاهها و حمل و نقل عمومی تهران پی‌گیری خواهند کرد.

آخوند علم‌الهدی نماینده خامنه‌ای در مشهد نیز، در مورد اجرای طرح نور، گفت: یک عده افراد ناآگاه و مغرض برای این‌که اسلام را بکوبند، می‌گویند این حرکت یک برخورد زورمندانه است و این‌طور جلوه می‌دهند که بنای نیروی انتظامی بر برخورد و مقابله است؛ نخیر این‌طور نیست

از سوی دیگر باند مقابل در وحشت از انفجار خشم مردم به شکوه و شکایت از اقدامات سرکوبگرانه رژیم پرداختند.

سایت حکومتی بهار نیوز با عنوان «طرح نور» یا «طرح زور» یا «طرحی کور» ؟ نوشت: چند روزی است که خیابانهای شهرهای ایران محل قدرت‌نمایی نیروی انتظامی و بگیر و ببند نسبت به زنان و دخترانی شده است که حجاب را رعایت نمی‌کنند. فراجا این طرح خود را «طرح نور» نامگذاری کرده و ادعا نموده که به‌تبع مطالبات مردم، اقدام کرده است.

آخوند محمد صفری، عضو مجلس ارتجاع نیز اذعان کرد: با رفتارهای چالشی یا سلیقه‌یی برخورد کردن یا اعمال فشار آن‌چنانی در موضوع حجاب هیچ نتیجه‌یی حاصل نمی‌شود.

 

 

 

لطفا به اشتراک بگذارید: