سنای آمریکا بسته کمکی با تحریم‌های نفتی ایران را تصویب کرد

رویترز: سنای آمریکا با ۸۰ رأی موافق در برابر ۱۹ رأی مخالف به پیشبرد بسته چهار لایحه تصویب شده توسط مجلس نمایندگان رأی داد.

بلومبرگ: لایحهٔ تصویب شده در سنا تحریم‌ها را به گونه‌یی گسترش می‌دهد که بنادر، کشتی‌ها و پالایشگاههای خارجی را که آگاهانه نفت خام را برای رژیم ایران فرآوری یا ارسال می‌کنند، در بر می‌گیرد.

بیانیه بایدن در مورد تصویب یک بسته امنیت ملی در سنا: اکثریت دو حزبی در سنا به مجلس نمایندگان ملحق شدند تا به درخواست تاریخ در این نقطه‌عطف حساس پاسخ دهند. کنگره قوانین من را برای تقویت امنیت ملی ما و ارسال پیامی به جهان در مورد قدرت رهبری آمریکا تصویب کرده است: ما قاطعانه برای دموکراسی و آزادی و در برابر استبداد و ظلم ایستاده‌ایم.

وزارت دادگستری آمریکا۴ نفر از عوامل رژیم ایران را به اتهام کارزار حملات سایبری علیه آمریکا متهم کرد: این ۴نفر در جریان توطئه، یک متهم نیز در یگان جنگ الکترونیک سپاه مشغول به کار بود.

رویترز: رسانه رسمی کره شمالی روز چهارشنبه در یک گزارش عمومی نادر از تبادل نظر بین دو کشور که گمان می‌رود روابط نظامی پنهانی داشته باشند، اعلام کرد که یک هیأت کره شمالی به رهبری وزیر تجارت بین‌الملل کابینه در حال بازدید از ایران است.

لطفا به اشتراک بگذارید: