بشنو از ایران فهیمه از کردستان و حمید از اصفهان

فهیمه از کردستان: من در شرایطی با شما دارم صحبت می‌کنم که الآن در سخت‌ترین روزهای عمرمون داریم در ایران اشغال شده به سر میبریم. به‌خصوص این هفته رژیم بی‌شرف، شروع کرده به دستگیری زنان و دختران هموطنمون و هیچ امنیت و آرامشی ما در خیابونها نداریم. چون خوب میدونه آخرش به دست ما زنان سرنگون میشه، ما کانون‌های شورشی تمام تلاشمون رو می‌کنیم که این رژیم رو سرنگون کنیم و تا آخرین لحظه در برابر این رژیم آخوندی می‌ایستیم و کوتاه نمیاییم و می‌گیم ما زن و مرد جنگیم می‌جنگیم می میریم ایران رو پس می‌گیریم

در آخر می‌خواستم بگم برادر مسعود، اسم من رو هم بنویس.

من کانون شورشیِ شما تا به آخر به عهدم به شما وفا می‌کنم حاضر حاضر حاضر.

 

حمید از اصفهان:

اخیراً خامنه‌ای و رژیم پا‌به‌گورش، یک طرح سرکوبگرانه عفاف و حجاب، برای سرکوب هر چه بیشتر جامعه و به‌خصوص زنان میهنمان،  راه انداخته و این سؤال برای همه شده که داستان چیه؟

چرا رژیم در این شرایط چنین سرکوب وحشیانه‌ای رو که نیمی بیشتر از جمعیت مردم ایران زنان هم هستن راه انداخته که حتی صدای نفرات خودشون هم در اومده.

تنها جوابی که خودم پیدا کردم این بود، از آنجاییکه زنان پیشتاز و جلودار قهرمان که ما در قیامهای چند ساله دیدیم که چطور عرصه را بر این رژیم تنگ آوردند همیشه هدف این نظام در سرکوب بوده و هست و خواهد بود

بخصوص در شرایط کنونی که خامنه‌ای در بحرانهای داخلی، از قیمت سرسام‌آور دلار که نزدیک مرز ۷۰هزار تومان رسیده، تا وضعیت معیشتی مردم که همه شاهدیم که چه جهنمی برای مردم به‌وجود آوردن و جنگ گرگها و در نهایت ریختن خون مردم بیگناه فلسطین در جنگی که خودساخته رژیم آخوندی و مزدوران نیابتی‌اش هستیم و همه الآن بعد از پیام برادر مسعود که گفتند سر مار در تهران هست، به این نتیجه رسیدن و دارن اعتراف می‌کنن. همه دنیا دید و فهمید که رژیم ضعیف خامنه‌ای در چنین شرایطی که نمیتونه پاسخ بحرانهای داخلی رو بده مجبور شده با جنگ‌افروزی که از خمینی ملعون یاد گرفتن این جنگ رو راه انداخته ولی باید گفت که آتشی که خامنه‌ای در منطقه روشن کرد، الآن دامن خودش و نظامش رو گرفته و در حال سوزاندن تمام نظام جنایتکارش هست. به‌خصوص که شاهد گسترش روزافزون اعتراضات گرفته، تا عملیات کانون‌های شورشی و آمادگی جوانان برای بر پایی قیام جدید هستیم.

خامنه‌ای به چشم سرنگونی خودش‌رو، در سال‌۴۰۳ هست که می‌بینه و برای سرکوب مردم که تنها خطر و تهدید نظامش هست، دست به این سرکوب وحشیانه مردم به‌خصوص زنان میهنمان میزنه.

بله اینجاست که زن مقاومت آزادی نه تنها یک شعار، بلکه یک هدف مشترک همه مردم ایران چه زن و چه مرد هست. چون تنها راه‌حل پاسخ به سرکوب زنان و مردم میهنمونه و باید در پایان عرض کنم که به قطع و یقین سال۴۰۳ سال قیام برای سرنگونی است و پیروزی از آن ماست.

 

 

 

 

لطفا به اشتراک بگذارید: