سیل و آبگرفتگی در ۷ استان، تخریب برخی منازل و مسدود شدن برخی جاده‌ها

بار دیگر بارش باران و جاری شدن سیل در ۷ استان اصفهان، تهران، قم، گلستان، مازندران، کرمان و  یزد باعث تخریب برخی منازل و بسته شدن راهها گردید.

در استان اصفهان سیل و آب‌گرفتگی شهرهای نائین، کاشان و آران و بیدگل را فراگرفت. به گزارش رسانه‌های حکومتی سیل ۲دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به ۳ باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد. 

 در استان کرمان بارش باران در شهرستان زرند نیز باعث وقوع سیلاب، تخریب زیرساخت مناطق روستایی و آبگرفتگی خیابانهای این شهر شد. برق شهر زرند به دلیل بارش شدید باران قطع شده و تردد خودروها به دلیل آب گرفتگی معابر به سختی صورت گرفت.

همچنین در استان یزد بارشهای سیل آسا بسیاری از نقاط این استان را با سیلاب مواجه و خسارتهای زیادی به زیرساخت ها و بخش کشاورزی  این استان وارد کرده است.

 در استان گلستان آبگرفتگی شدید بخشی از خط ریلی را تخریب کرد و  قطار تهران به گرگان در بندرگز متوقف شد.در گنبدکاووس طغیان رودخانه «اوغان» جاده دوم ارتباطی گنبدکاووس - کلاله را بست.

 خانم مریم رجوی:

بار دیگر سیل ویرانگر شهرهای میهن‌مان را فراگرفته است. سیلی که در اثر بی‌توجهی کارگزاران چپاولگر رژیم، مخرب‌تر ‌شده و قربانیان بیش‌تر می‌گیرد.

با صمیمانه‌ترین همدردی‌ها با مردم سیل‌زده در نائین، کاشان، آران و بیدگل، یزد، زرند و نطنز و سایر مناطق کشور از عموم جوانان غیرتمند می‌خواهم به یاری هموطنانی که در سیل گرفتار شده‌اند به‌خصوص کودکان و زنان بشتابند و کمک‌های خود را مستقیما به‌دست آن‌ها برسانند.

 

 

 

 

سیل در ۷ استان 

 

لطفا به اشتراک بگذارید: