بازگشت هراسناک پاسدار وحیدی وزیر کشور رژیم و نیمه تمام گذاشتن سفر به همراه رئیسی جلاد به پاکستان و سریلانکا

به‌دنبال درخواست آرژانتین به اینترپل برای دستگیری وی  به خاطر دست داشتن در انفجار مرکز آمیا در آرژانتین

 

در پی درخواست آرژانتین برای استرداد پاسدار وحیدی وزیر کشور رژیم از دست‌اندرکاران انفجار مرکز آمیا در بوئنوس‌آیرس که همراه با رئیسی جلاد به پاکستان و سریلانکا سفر کرده بود، مجبور شد سفر خود را نیمه‌کاره رها کرده و به تهران بازگردد.

فاکس نیوز گزارش داد: وحیدی که توسط اینترپل تحت تعقیب است، سفر خود به جنوب شرق آسیا را به‌طور ناگهانی کوتاه کرد و در روز چهارشنبه به تهران بازگشت.

در همین حال، سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم به‌طور مسخره‌ای گفت:

به مقامات آرژانتینی توصیه می‌کنم از طرح اتهامات بی‌پایه نسبت به شهروندان کشورهای دیگر پرهیز کنند و تحت القائات دشمنان روابط دوجانبه ایران و آرژانتین قرار نگیرند!

لوموند نوشتوزارت خارجه آرژانتین روز سه شنبه ار دولتهای پاکستان و سریلانکا خواست تا احمد وحیدی وزیر کشور را دستگیر کند که به‌خاطر دست داشتن در انفجار مرکز آمیا در بوئنوس‌آیرس در سال ۱۹۹۴، که منجر به کشته ۸۵ نفر شد، تحت تعقیب است. آرژانتین بر اساس مکانیسم ارائه شده از سوی اینترپل از دولتهای پاکستان و سریلانکا درخواست دستگیری وحیدی را کرده است.

لوموند افزود: وزارت‌خارجه آرژانتین در بیانیه خود که در روز سه‌شنبه منتشر شده، خواهان دستگیری بین‌المللی مسئولان بمب‌گذاری آمیا شد که تاکنون با مصونیت کامل به مواضع قدرت خود ادامه می‌دهند. یکی از آنها احمد وحیدی است که دادگستری آرژانتین اعلام کرده که یکی از مسئولان این حمله است

لطفا به اشتراک بگذارید: