بشنو از ایران سعید از گیلان و جواد از تهران

سعید از گیلان:

می‌خواستم بهتون بگم این روزا، شاهد فشار وحشتناک روی زنان و دختران‌مون هستیم

گشت ارشاد این رژیم، خامنه‌ای هرطور می‌توانند برای سرکوب اونا انجام میدن و دست بهر جنایتی می‌زنند. ولی خامنه‌ای کورخونده. این رژیم به دست همین زنان شجاع ودلاور ایران، سرنگون میشن.

بعد از این بازی مسخره‌ای که راه انداخته و موشک‌باران کورکورانه و مسخره، که باعث شده جنگ‌افروزی در منطقه افزایش پیدا کنه. ما می‌گیم آماده‌ایم توی سال۱۴۰۳ آتیشی بپاکنیم که به بیت میرسه و ریشه شون کنده بشه و خشک بشه

 

جواد هستم از تهران: خامنه‌ای بعد از شکست در انتخابات نمایشی و شکست موشک‌پرانی به اسراییل برای این‌که بتونه مجدداً مانع قیامهای مردم بشه، شروع به سرکوب وحشیانه زنان کرده و متأسفانه تا این حرکت بتونه قیام رو منحرف کنه.

اما واقعیت این‌که زنان نصفی از جامعه رو تشکیل میدن و سرکوب زنان معنیش سرکوب کل جامعه اس و این سرکوبها بیانگر وضعیت بسیار ضعیف نظامه.

و سؤال اساسی این‌که، آیا خامنه‌ای میتونه با این سرکوب زنان رژیم رو از قیام و سرنگونی نجات بده؟

تجربه نشون داده که هرگز نمیتونه در مقابل مقاومت زنان ایستادگی کنه و کافیه نگاه کوتاهی به حضور زنان در مقاومت مردم ایران، در ۴۵ سال گذشته به‌ویژه حضور گسترده آنها در قیام سالهای ۵۷، ۹۸، و۱۴۰۱ که لیدرهای اصلی قیام بودن بیاندازیم که چطوری قیام رو هدایت می‌کردن.

آزادی به رایگان به‌دست نیامده است و هزینه اون رو باید پرداخت کرد. مهم این‌که فرصتها رو ما از دست ندهیم و مرعوب رژیم نشویم.

شعار زن مقاومت آزادی فقط یک شعار نیست، بلکه بیانگر این‌که آزادی زنان و مردم ایران با مقاومت و جنگ صد برابر محقق میشه و مقاومت زنان بشارت دهنده طلوع خورشید آزادی در خاک ایرانه

 

 

 

 

لطفا به اشتراک بگذارید: