بشنو از ایران صبا از گرگان مهرانه از کرمانشاه و محسن از تهران

صبا از گرگان: با توجه به شرایط موجود، که رژیم ضدبشری برای مردم ایران فراهم کرده، چاره‌ای جز ایستادگی و مقاومت در برابر این آخوندهای جانی ضدبشری باقی نمانده.

برای همین شعار «زن - مقاومت - آزادی» در هر کوی و برزن باید فریاد زده شود و شعار روزانه شود تا مقاومت، در برابر استبداد دینی مسیر زندگی را طی کند. عمر و زندگی ما در همین جا تمام نمی‌شود، در یک‌کلام هر یک از ما و زندگیش و عملش یک آزمایش است.

 

مهرانه از کرمانشاه: می‌خواستم بگم که اصلی‌ترین خصیصه رژیم آخوندی، از اول هم زن‌ستیزی بوده. نظام آخوندی سرکوب رو با تعرض به زنان شروع کرده و بیشترین سهم فشار و ستم آخوند در ۴۰سال گذشته، نسبت به زن ایرانی اعمال شده. به همین دلیل هم شیرزنان میهنم، مثل یک فنر فشرده آماده قیام و پرواز رهایی هستند. و بیشترین نقش آفرینی پیشتازان توی قیامها را به‌عهده داشتند و این زنان هستند که بنیادگرایی آخوندها را شکست میده و نتیجه این‌که همین جنگ‌افروزیهای رژیم.....

سرکوب شدگان امروز فاتحان فردا هستند. زن مقاومت آزادی

 

محسن از تهران: ببینید؛ این روزها عوامل سرکوبگر دیکتاتور، چون جنگ غزه این جنگ دلقک بازی که با اسراییل در آوردن، کم آوردن و باختن و دستشون بیشتر برای مردم رو شد و همان‌طور که مقاومت ایران از روز اول گفت، که اگر جهان می‌خواد خاورمیانه در آرامش باشه، باید سر مار را هدف قرار بدن. سر مار هم معلومه که کدام ملعونی است.

این روزها بدجوری زن و بچه مردم را اذیت می‌کنن، دختران مردم را اذیت می‌کنن، اصلاً صحنه‌هایی که آدم می‌بینه، سیستم اعصاب آدم به هم میریزه!

 

 

 

لطفا به اشتراک بگذارید: