دومینیک آتیاس ـ سپاه پاسداران در قیام ۲۰۲۲ ، نیکا شاکرمی ۱۶ ساله را مورد تعدی قرار داد و به قتل رساند

دومینیک آتیاس رئیس شورای اداری بنیاد وکلای اروپا  در حساب ایکس  نوشت: سپاه خامنه ای در جریان قیام ۲۰۲۲ ایران، نیکا شاکرمی ۱۶ساله را مورد تعدی  قرار داد و به طرز فجیع و بی رحمانه ای به قتل رساند.

خسارت‌ها و ویرانی‌های ناشی از سیلاب‌های روز گذشته در نبود زیرساخت‌های اولیه در ۱۶استان خسارتها و ویرانی ها ببار آورد.

سایت حکومتی افکار نیوز با عنوان یک روستا به طور کامل تخلیه شد نوشت: بارشهای لرستان که از شدت بیشتری برخوردار است، برق شهر مامولان و آب روستای دمرود افرینه را قطع کرد. از سوی دیگر روستای کمندان در ازنا با افزایش شدت بارشها در معرض خطر سیل است و هشدار تخلیه به ساکنان این روستا داده شده‌ است.

آخوند احمد خاتمی امام جمعه نمره موقت خامنه‌ای در تهران، در هراس از شعله ور شدن قیام، به مهره‌های واخورده نظام، هشدار داد و گفت:

به شما هشدار می‌دهم و با عنایت هم هشدار می‌دهم قصه فضای مجازی است این فضا برای براندازی ها آمده .

فتنه‌ها به پا کردند فتنه ۷۸ کوی دانشگاه فتنه ۸۸ که هشت ماه طول کشید فرماندهان جبهه می گفتند این هشت ماه بر ما سخت تر گذشت تا هشت سال جنگ قصه شان قصه معمولی نبود قصه قصه براندازی بود ، فتنه بنزینی دیدی که چه ها کردند اغتشاشات ۱۴۰۱ هیچ اصراری در انکار نداشتند می‌گفتند ما برای براندازی آمدیم بچه مچه های بازی خورده را وقتی دستگیر کردند گفتند اینها به ما گفتند یک هفته توی خیابان بمانید رژیم نظام اسلامی رفته .

مالکی عضو مجلس ارتجاع، ، با نگرانی هشدار داد و گفت: الان شرایط فعلی استان را بخواهید بدانید، شرایط خوبی نیست. در طول یک ماه حدود ۲۸، ۲۹  نفر فقط در حوزه سیستان کشته دادیم و در حوزه بلوچستان هم همین‌طور،‌ تعدادی  کشته دادیم. از این بابت حتماً باید اقداماتی صورت گیرد.

سناتور آمریکایی مارکو روبیو، در حساب ایکس خود نوشت: عدم بردباری علیه مطبوعات آزاد توسط رژیم خونریز ایران، یادآور این است که چگونه رژیمهای غیردموکراتیک به دنبال سانسور مطبوعات در داخل و خارج از کشور هستند.

برایان هوک نماینده ویژه آمریکا برای ایران در دوره ترامپ گفت: دولت بایدن در اجرای تحریم‌ها شکست خورده و باعث ایجاد یک درآمد بادآورده مالی برای تروریسم ایران شده است.

برایان هوک افزود: درآمد نفتی ایران ماشین جنگی‌اش را تامین می کند که خاورمیانه را از هم بپاشد و از درآمدهای نفتی به شبه نظامیان در عراق، سوریه، لبنان، بحرین و یمن کمک مالی برساند.

خبرهایی از جنگ در منطقه

اسکای نیوز، به نقل از  یک منبع مسئول فلسطینی نوشت: طرح ارائه شده از سوی کشورهای شش‌گانه عربی شامل نقشه مسیر برپایی کشور فلسطین است. شامل این مراحل: بازگشت حکومت فلسطین به غزه و دادن امکان عملی به دولت فلسطین برای اعمال نظم و قانون و بازسازی نوار غزه.

یک روز پس از پایان مذاکرات فتح و حماس در چین محمودالهباش مشاور رئیس دولت فلسطین در مصاحبه با العربیه اعلام کرد: حماس از آشتی چیزی بجز در انحصار در آوردن و در کنترل گرفتن و رهبری سازمان آزادیبخش فلسطین ندارد.

تظاهرات ضد جنگ در دانشگاه‌های اروپا و آمریکا هم‌چنان ادامه دارد.

به گزارش رویترز  پلیس پاریس وارد دانشگاه ساینس پوشد و فعالان دانشجویی را که ساختمان‌های آن را در اعتراض به رفتار اسرائیل در جنگ غزه اشغال کرده بودند، خارج کرد.

لطفا به اشتراک بگذارید: