فعالیت‌های اتمی رژیم و نقش مقاومت ایران

به‌دلیل نقض‌های مکرر رژیم آخوندی، شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قطعنامه‌یی در محکومیت رژیم آخوند تصویب کرد، این قطعنامه با ۲۰ رأی مثبت در مقابل ۲ رأی منفی به تصویب رسید.

خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت این قطعنامه را اقدامی اجتناب‌ناپذیر و ضروری اما بسیار ناکافی دانست و گفت با توجه به گستاخی و تهدیدها و نقض مستمر قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت از سوی رژیم ملایان، زمان آن است که بلادرنگ بند ماشه به کار گرفته شود و همه قطعنامه‌های مرتبط با پروژه‌های اتمی رژیم به اجرا در آید و پرونده به شورای امنیت ملل متحد ارجاع شود. این کاری است که باید خیلی پیش‌تر انجام می‌شد.

پیش از صدور این قطعنامه رژیم آخوندی به تهدید و شانتاژ روی آرود و پاسدار اسلامی رئیس انرژی اتمی رژیم گفت که ما در فاز کاهش تعهدات هستیم و اگر قطعنامه بدهند و فشار سیاسی بیاورند ما عکس‌العمل داریم و به آنها هم اعلام کردیم.

اما کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی رژیم که منصوب خامنه‌ای است پیش‌تر گفته بود:

خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی رژیم:

من اعلام کردم که اگر اسراییل جسارت بکنه و بخواهد ایران را تهدید هسته‌یی بکنه ما ممکنه که در دکترین هسته‌یی‌مان تجدیدنظر بکنیم آمریکایی‌ها عکس‌العمل نشون دادند که ما نمی‌گذاریم ایران سلاح هسته‌یی داشته باشد ولی اگر دشمن شما رو تهدید بکنه چکار باید بکنید؟ و ناچار می‌شوید که در دکترین‌تان تغییر ایجاد بکنید

خرازی در تیرماه سال ۱۴۰۱ هم در گفتگو با الجزیره گفته بود که «بر کسی پوشیده نیست که ما توانایی فنی تولید بمب اتم را داریم، تنها در چند روز سطح غنی‌سازی اورانیوم را از ۲۰ درصد به ۶۰ درصد رساندیم و به‌سادگی می‌توان آن را به ۹۰ درصد رساند».

گستاخی‌های رژیم همراه با یک فقره دجالیت‌ِ «بمب اتم حرام است»، در سایه سیاست کثیف مماشات و امتیاز‌های ناموجه غرب به آخوندها ایجاد شده است. اما رژیم آخوندی در اساس بمب اتمی را برای بقای خودش می‌خواهد. این رژیم که مطلقاً در میان مردم ایران نامشروع است برای بقای دیکتاتوریش نیاز به چنگ زدن به اهرمهایی مثل بمب اتمی یا تروریسم و جنگ‌افروزی خارجی دارد.

اگر بیش از ۱۰۰ رشته افشاگریهای مقاومت ایران نبود، آخوندهای تروریست و جنگ‌طلب با بمب اتم دنیا را به گروگان گرفته بودند، رژیم ادعای ثبات داشت و قیامی هم در داخل شکل نمی‌گرفت. این رژیم جز قاطعیت زبان دیگری را نمی‌فهمد، سیاست مماشات کار نکرده و هرگز کار نخواهد کرد، این سیاست نه به ضرر مردم ایران بلکه به ضرر تمام منطقه و دنیاست از این روست که مقاومت ایران خواستار به کارگیری بند ماشه در برجام است.

لطفا به اشتراک بگذارید: