شروع جنگ‌وجدال در باند‌های رژیم

نمایش انتخابات رژیم با دومین پتک کوبنده تحریم مردم ایران روبه‌رو شد و بر اساس آمارهای مستند از شعب انتخاباتی رژیم ۹۱ درصد واجدین شرایط در این نمایش انتخابات شرکت نکردند. نتیجه این انتخابات هم بیرون آمدن پزشکیان از عناصر دسته چندم اصلاحاتی از صندوق بود.
این نتیجهٔ نمایش انتخابات است که نشان ضعف و گیجی خامنه‌ای و ناشی از ضربه هلاکت رئیسی جلاد است و جنگ در باند خامنه‌ای را تشدید کرده و عناصر این باندها هر یک دیگری را عامل شکستشان می‌دانند.
محمد‌مهدی همت از عناصر باند قالیباف در حساب ایکس خودش نوشت: «این شکست می‌توانست رقم نخورد اگر جلیلی و اطرافیانش لجبازی نمی‌کردند».
محمود رضوی از فیلم‌سازان اطلاعاتی و نزدیک به قالیباف هم به جلیلی حمله کرد و نوشت: «با لجاجت کشور را به عقب بازگرداندید، الآن اگر سکوت کنید کسی به شما نمی‌گوید لال هستید!»

عبدالرحیم انصاری از باند قالیباف، عدم کناره‌گیری جلیلی و شکست او را «پشت کردن به ولی» خواند.

یک عضو باند قالیباف به نام سمانه صالحی تحت عنوان فعال رسانه‌یی هم نوشت: «برای من جلیلی روزی تمام شد که از قاآنی هم عبور کرد و گفت مصمم ایستاده است. چنین فردی می‌تواند در هر زمان و مکانی، از هر کسی عبور کند. و اما امشب برای همه تمام شد، حتی سایه‌نشینهای دولت خودش». «مبارک آقای رائفی‌پور و نوچه‌هاشون».

کار به جایی رسیده که حتی برخی از عناصر باند خامنه‌ای یقه شورای نگهبان ارتجاع را گرفتند که چرا پزشکیان را تأیید صلاحیت کرده است، محمد‌مهدی فاطمی صدر از فعالان به‌اصطلاح رسانه‌یی باند خامنه‌ای در حساب ایکس خودش نوشت « «به حساب شورای نگهبان هم باید رسید. »

کمیلی از اعضای ستاد جلیلی در مورد جلسه بین قالیباف و جلیلی برای کنار رفتن یکی از اینها، گفت دکتر قالیباف فرمودند بنده حجت شرعی دارم برای ماندن. از چه کسانی؟ از آنها که به من تکلیف کردند بیایم! یعنی.
صبح روز بعد (پنجشنبه) یکی از دوستان به رهبر مراجعه کرده و سؤال می‌کنند و پاسخ منفی محکمی درباره تکلیف به شخصی از کاندیداها دریافت می‌شود و معلوم می‌شود که دیگران در این ماجرا نقش داشته‌اند نه رهبر»

هنوز نمایش انتخابات رژیم تمام نشده جنگ‌وجدال آن هم در درون باند خامنه‌ای شروع شده و همدیگر را به خیانت متهم می‌کنند، پس باید منتظر آثار بیشتر پتک تحریم انتخابات و کلان ضربه هلاکت رئیسی به خامنه‌ای و تمامیت رژیم باشیم.

لطفا به اشتراک بگذارید: