موشکاف 2تیر نون موشکهای رژیم مثل نون برجام کپک زده ست

موشکاف ۲ تیر . طناب موشکو بالاخره کی کشید؟!
موشکاف:‌ سلام! اولا که این شبهه وجود داشت که برجام میتونه اقتصاد نظامو نجات بده عظما گفت مذاکراتو من شروع کردم. هاهاها. اما وقتی گندش دراومد که آبی از برجام برای نظام گرم نمیشه شیخ فری می گفت همه چیز با نظارت و تأیید عظما انجام شده. خلاصه اولش میخواستن نونشو بخورن بعد مینداختن گردن هم. هاهاها. حالا هم سر موشک پرونی شون همون داستانه. هاهاها. اما الان اولشه.
تلویزیون رژیم -31 خرداد روحانی : اینکه ما مقر تروریستها را بزنیم تصمیم شورایعالی امنیت ملی بوده و من دیشب در سخنرانی ام اشاره کردم که ما در شورایعالی امنیت ملی اجازه بالاتر از این هم به نیروهای مسلحمون دادیم.
موشکاف:‌ شیخ فری! چرا بعد دو روز اومدی؟! هاهاهاها. چرا اول نگفتی؟! ها؟! هاهاها. آخه اولش می ترسید. میخواست موجو رد کنه بعد بیاد. اما واسه اینکه آببندی کنه سردژخیم اطلاعاتشم فرستاد به صحنه. هاهاها.
آخوند علوی سرکرده وزارت بدنام اطلاعات- 31 خرداد: همانگونه که ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران تصریح فرمودند این تصمیم در شورای عالی امنیت ملی اتخاذ شده و ریاست محترم جمهوری اسلامی نیز در جایگاه رییس شورای عالی امنیت به نیروهای مسلح دستور یورش کوبنده را به مقر داعش صادر کرد و موررد تایید مقامات عالی نظام قرار گرفت.
موشکاف:‌ هاهاهاها. شوربای عالی امنیت نظام! هاهاها. عجب شوربایی! هاهاها. اما هنوز حرفای شیخ فری و این یارو علوی منعقد نشده بود که پاسداران ولایت اطلاعیه صادر کردن که هشششش! وایسا! ما بودیم که زدیم. هاهاها.
تلویزیون رژیم – 31 خرداد : سپاه پاسداران در اطلاعیه یی اعلام کرده عملیات لیلة القدر در سلسله مراتب نظامی و تحت امر فرماندهی معظم کل قوا انجام پذیرفته و کلیه مراحل شناسایی و جمع آوری اطلاعات در باره مقرها و موقعیت های تروریست ها در منطقه دیرالزور توسط عوامل میدانی نیروی قدس سپاه جمع آوری شده و در اختیار نیروی هوافضای سپاه قرار گرفت.
موشکاف:‌ هاهاهاها. اینم جواب شیخ فری که خواست قمپز در کنه و بگه من زدم. هاهاها. شیخ فری بهتر بود همون پز مذاکره رو پیش می بردی. این قمپز در کردنا به تو نیومده. هاهاها. این کاره نیستی. هاهاها.
روزنامه حکومتی وطن امروز- 1 تیرماه 96 : یواش علیه ترامپ! نه‌تنها درباره تصویب تحریم‌های جدید در سنای آمریکا بلکه درباره اقدام دفاعی سپاه در شلیک موشک به تروریست‌های داعش نیز حسن روحانی با تاخیر اظهارنظر کرد. در حالی که شلیک موشک‌ها یکشنبه شب صورت گرفت، روحانی تا شامگاه سه‌شنبه درباره آن سکوت کرد. وی شامگاه سه‌شنبه نیز در دیدار روحانیون به گونه‌ای غیر متعارف نسبت به این موضوع واکنش نشان داد. او در این دیدار و در حالی که انتظار می‌رفت از اقدام مقتدرانه سپاه قدردانی کند در اظهارنظری عجیب گفت: ... اختیاراتی را به نیروهای مسلح داد که بیش از این اقدام اخیر بود.‏ اظهارات کنایه‌آمیز روحانی دیروز در جلسه هیات دولت نیز ادامه داشت. او در جلسه هیات دولت با بیان اینکه تصمیم جمهوری اسلامی ایران برای مبارزه با تروریسم یک تصمیم ارگانی، جناحی و فردی نیست بلکه تصمیم همه ملت ایران است، گفت: اقدام علیه مقر تروریست‌ها تصمیم شورایعالی امنیت ملی بوده و حتی اختیارات بالاتر از این اقدام هم به نیروهای مسلح داده‌ایم.
موشکاف:‌ القصه! عظما و شیخ فری میخوان نون این موشکا رو تو جنگ باندی هم بخورن. غافل که این نون کپک زده اس! ۴ روز دیگه یخه شونو میگیرن! اون موقع اس که بگن من نبودم دستم بود تقصیر آستینم بود هاهاهاها. بذار خوش باشن هاهاها. اما از بندة‌موشکاف بشنوین که بعد این نئشگی یه خماری اساسی و همیشگی هم هست. هاهاهاها.

لطفا به اشتراک بگذارید: