موشکاف 30خرداد، هم دوست بدونه هم دشمن هم دوستان لرزان!

موشکاف 30خرداد، هم دوست بدونه هم دشمن هم دوستان لرزان!
موشکاف:‌ سلام! میگن سرعت عکس العمل آدم معمولی در برابر حوادثی که پیش میاد 0.6 ثانیه اس اما واسه عظما ۴روزه. هاهاها. چون۴روز از تصویب قطعنامه تحریمای جدید علیه نظام ولایت و حرفای تیلرسون سر تغییر نظام گذشت تا عظما عکس العمل نشون داد.
تلویزیون رژیم- 28 خرداد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار تاکید کردند این انقلاب و نظامی که به وجود آمد این از اول با دشمنی های سخت مواجه بود حالا به این هارت و هورتهای این بابایی که تازه آمده در آمریکا نگاه نکنید. این ها جدید نیست این ها از اول بود. ...این هایی که تازه در آمریکا سر کارآمده اند مثل این کسانی که تازه وارد عالم چاقو کشی شده اند، این چاقو کشان تازه کار بی تجریه که به هرجا می رسند یک نیش چاقویی می زنند نمی فهمند چه کار دارند می کنند. تا وقتی توی دهانشان بخورد.
موشکاف:‌ هاهاها. ببینین عظما عجب چاقوکش حرفه ای ایه که به جیک و پوک کار وارده. هاهاها. بخاطر همین میگیم یه مشت لات و لمپن تو ایران حاکم شدن دیگه. اینم مثالش. هاهاها. اما صحنه رو داشتین؟! یه مشت هارت و پورت و لفاظی و عربده کشی تحویل بسیجیاش داد و یک کلام از تحریما نگفت. هاهاها.
خامنه‌ای: این را بدانند همه بدانند هم دشمن بداند هم دوستان با اخلاص بدانند هم آن دوستانی که گاهی دلشان می لرزد بدانند جمهوری اسلامی مستحکم ایستاده است و بدانید آنها نمی توانند به ما سیلی بزنند. ما به آنها سیلی خواهیم زد.
موشکاف:‌ هاهاها! دوستان با اخلاصی که دلشون میلرزه. هاهاها. چه جالب اگه خیلی مستحکمی می خواستی فرمان پایان برجامو صادر کنی یا فتوای شروع غنی سازی رو بدی. این قدر که مستحکمی بپا نیفتی؟! هاهاها. حالا اینو داشته باشین:‌ عظما اینستاگرام هم داره. هاهاها
موشکاف:‌ هاهاها. زیر دود و دم موشک نوشته: ما به آنها سیلی خواهیم زد – این را هم دشمن بداند و هم دوستانی که دلشان می لرزد !!! حالا ببینین اون باندیا چی چی بلغور کردن.
تلویزیون رژیم- 28 خرداد: دبیر شورایعالی امنیت ملی تاکید کرد افراط گرایان آمریکا و داعش دو روی یک سکه اند که با هدف مشترک و ابزارهای متفاوت به دنبال تاثیرگذاری منفی بر محیط داخلی کشور و امنیتی کردن شرایط جمهوری اسلامی ایران هستند. شمخانی همچنین گفت سخنان ستیزه جویانه وزیر امور خارجه آمریکا مصداق بارز توحش مدرن است. تیلرسون اخیر از تغییر نظام ایران با استفاده از برخی عناصر داخلی سخن گفته بود.

موشکاف:‌ هاهاها. عظما! به این نوچه هات هم یاد میدادی که بجای رو کردن ترس و لرزشون مثل تو یه هارت و پورتی بکنن! هاهاها. اما چه مثل شمخانی به ترسشون اعتراف کنن و چه مثل عظما از چاقو کشی و هارت و پورت دم بزنن، فرقی نمی کنه. هاهاها. دو روی یک سکه اس. سکة سقوط! سقوط! هاهاهاها.
لطفا به اشتراک بگذارید: